atom

Gusztustalan gyászmarketing

2013.02.19. 20:16 | Atom | Szólj hozzá! 4 komment komment
Gusztustalan gyászmarketing Tovább

Azt hittem, hogy már minden szemét landolt a levelesládámban, de úgy tűnik, hogy mindennél van lejjebb.

spam_image.jpgAz évek során már sok-sok spammel (kéretlen levéllel) találkoztam, folyamatosan jelölöm tiltólistára a különféle kedvezményes ajánlatokra felhívó levelekkel küldőit, de leveleim alapján elmondhatom azt is, hogy hetente legalább 4-5 nő szeretne lefeküdni velem (elérhetőségeik megszerzéséhez csak egy-két emelt díjas sms és regisztráció kell), hetente többen is meg akarják osztani velem az internetes pénzkereset titkát, az ingyen mobilokat, laptopokat, tableteket s miegymást. Arról már nem is beszélek, hogy hányszor akarják nekem átutalni örökségük felét, amiért nekem csak egy-két féltve őrzött banki titkomat kellene megadnom.

Ma viszont megkaptam az eddigi legundorítóbb spamet, amivel eddig találkoztam. Egy autós termékre hívja fel a figyelmet, amelyhez most féláron juthatunk hozzá. Ügyesen, gyászjelentés mögé teszik, s nem tudjuk, hogy ifj. Szamosi Pál létezik-e vagy sem, de egy halálhír mögé bújtatott reklám gusztustalan, s sok embernél kiveri a biztosítékot.

Feladó: Tóth Erika
Tárgy: Gyászjelentés
Szöveg: Sajnálattal tudatjuk mindazokkal, akik tisztelték és szerették, hogy ifj. Szamosi Pál 2013.02.12.-én autóbalesetben elhunyt. A temetéséről a későbbiekben tájékoztatjuk a rokonokat, ismerősöket. - eddig gondolhatjuk azt, hogy félreküldött levél, részvétem.

A mély gyász pillanataiban is kötelességemnek érzem, hogy figyelmeztessek mindenkit: bárkivel előfordulhat hasonló tragédia, amely pedig megelőzhető lenne. Szeretett férjem munka után, álmosan indult haza, és elaludt vezetés közben. - sajnos tényleg, az ember belegondol, hogy mennyire sokszor vezet fáradtan.

Majd itt tolja gerinctelenül arcunkba a reklámot a "gyászoló özvegy":
Hihetetlen, de néhány héttel ezelőtt megéreztem a bajt: az alábbi oldalt találtam az interneten, és kértem őt, hogy vegyünk egy ilyen készüléket, amely pont az elalvásos baleseteket előzi meg, nem hagyja elaludni a sofőrt, de ő sokallta az árát. Istenem, ha akkor hallgat rám, még mindig élne...
Együttérzéseteket megköszönve, üdvözlettel: Erika

Gratulálok a marketingeseknek, elnyerték a leggusztustalanabb spam címét, de mielőtt örülnének, nem osztom meg a termék linkjét. Talán célszerűbb lett volna felhívni a figyelmet egy-két statisztikai adattal és nem egy ilyen gyászos köntösbe bújtatni. Ez hasonlít arra, mint amikor a biztosításügynök azzal érvelt, hogy ugyan már adjam meg az ismerőseim telefonszámát, mert hogy számolok el majd a lelkiismeretemmel akkor, amikor egy barátomat baleset éri és tudom, hogy egy megfelelő életbiztosítással anyagilag könnyebben vészelné át a mozgáskorlátozott életre való átállást.

Hogy a macska rúgja meg kedves Erika! Őszinte részvétem és reggelizzen betyárkörtét!

Tovább a poszthoz
4 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr105092852

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-Ani- 2013.02.19. 21:22:05

Hű ez már az én "postaládámban" is volt! Utálom már a sok biztosítós "izét".... meg az összes többi reklámot. Nem győzöm "irtani őket"! :)

angin san 2013.02.20. 14:29:54

Tökkirály, hogy én nem kapok ilyeneket...

Mr.Brown 2013.02.20. 16:26:17

itt a másik féreg dolog. a buszont találtam című szarság.1700-an megosztották..ügyes népség :D
www.facebook.com/photo.php?fbid=482979405096872&set=a.482979128430233.15334108.100001544513053&type=1&theater

itchap 2013.02.20. 18:02:15

Én is megkaptam ezt a spamet, és el is kezdtem olvasni, aztán kibújt a szög a zsákból. Egyébként, ha válaszolunk a levélre, azt elolvassa valaki? Mert szívesen elküldeném a k. anyjába azt, aki küldte.
süti beállítások módosítása