atom

Karácsony 2012 - nálunk ilyen volt

2013.01.10. 22:22 | Atom | Szólj hozzá! 3 komment komment
Karácsony 2012 - nálunk ilyen volt Tovább

Két és fél hét telt el karácsony óta, de én csak most raktam össze a kis családi videót, amiben anya süti a süteményeket, Tamás díszíti a fát, én csomagolom az ajándékokat és mindenki örül az ajándékoknak. Szép volt az idei karácsonyunk is, a készülődésről már írtam,

karacsony_fenyo1.jpgEttünk-ittunk, jól éreztük magunkat szenteste, másnap Bori is jött és átvette a baglyokat. Szép volt az egész, mint ahogy minden évben az szokott lenni.

És itt is a videó, amolyan családi, amolyan karácsonyi. Mosolyok a fa alól...

Our Christmas from Garai Antal Atom on Vimeo.

Tovább a poszthoz
3 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr285011028

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Törzsvendég:-) 2013.01.13. 07:59:44

Hát ez nagyon jó volt,végre lehett "Élő"-ben látni Anyudat:),Gabi tesód,na az meg tiszta jó volt ahogyan izgult az ajándékozásnál.Köszi,hogy megmutattad!:)

Atom · http://atom.blog.hu 2013.01.15. 09:28:12

@Törzsvendég:-): Ó nincs mit:) Eleinte nem is akartam megmutatni, de végül úgy voltam vele, hogy miért is ne?!
süti beállítások módosítása