atom

2012.12.12 12:12:12 - Te mit csináltál akkor?

2012.12.13. 22:58 | Atom | Szólj hozzá! komment komment
2012.12.12 12:12:12 - Te mit csináltál akkor? Tovább

Az én életemben volt már pár ilyen számsor, emlékszem, hogy nagyjából 2008 óta ennek mindig volt némi hypeja a környezetemben. A tavalyi 2011.11.11 11:11:11-ről írtam is itt, de most azért volt ez pillanat különleges, mert az utolsó, ennyire egyformának mondható (lévén, hogy tizenharmadik hónap nem csak a fizetésben, hanem a naptárban sincs).

Kálló Péter blogján találtam a felhívást, hogy mindenki fotózzon ezen a napon, ebben a pillanatban, hogy látszódjék mi történik épp ott ahol van. Szándékosan nem beállított képet csináltam, oké az sem lett volna rossz, de sokkal jobb volt elővenni a hajvágókendő alól a telefonomat és lekattintani a pillanatot. Na igen, mert épp Julinál voltam anyával, hármasban éltük meg e történelmi pillanatot.

2012_12_12_12_12_12.jpgSzóval én fodrásznál voltam, és épp a hajamat vágták a 2012-es esztendő 12-ik havának 12 napján, a 12-ik óra 12-ik percének 12-ik másodpercében. Ti mit csináltatok épp akkor?

Tovább a poszthoz
komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr924964501

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása