atom

Robbantás dubstepre - Skrillatex

2012.06.20. 17:55 | Atom | Szólj hozzá! komment komment
Robbantás dubstepre - Skrillatex Tovább

Több bejegyzést is írtam a Latex robbantásáról, az első robbantásról itt írtam, a második robbantásról pedig itt írtam, képeket közöltem, videót csináltam.

 CRW_2408.jpg

A napokban véletlenül a kezembe akadtak a videofájlok, illetve a Skrillex egyik dala is, így aztán összevegyítettem a kettőt és ez lett az eredménye röpke vagdalkozásomnak:)

Dubstep explosion in Hungary from Antal Garai on Vimeo.

Tovább a poszthoz
komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr304601103

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása