atom

Lerobbantották a Latex gyárépület felét (videó)

2012.05.14. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 1 komment komment
Lerobbantották a Latex gyárépület felét (videó) Tovább

A múlt héten pénteken robbantották le a szombathelyi Latex gyárépület felét. Szerencsére én is kaptam fülest a nagy bummról (nem volt nyilvános az időpont), így el tudtam menni levideózni.

Odaérve sajnos szembesülnöm kellett azzal, hogy én sem állhatok közelebb a kerítéshez, mint az odagyűltek, így nem tudtam állványt használni és csak a tömegből, a fejem fölé emelt kamerával tudtam felvenni az eseményt. Persze tudtam, hogy akkora lesz a durranás, hogy abba majd akaratlanul beleremegek, ez a felvételen látszik is.

Lesz még robbantás, az épület maradékát is ledurrantják nemsokára, remélem arra is lesz időm majd elmenni, hogy megnézhessem. Az az óriási dörrenés és a robaj, amivel ez az egész jár olyan hidegrázós élmény, hogy csak ajánlani tudom mindenkinek:)

Tovább a poszthoz
1 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr444505934

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csacse · http://csacsee.blog.hu/ 2012.05.14. 23:27:59

a Bemben is lehetett érezni a detonációt, hallani és érezni is. Durva volt, el tudom képzelni ezek után milyen lehet egy földrengés. Ja, jó a zene :)
süti beállítások módosítása