atom

Zero Gravity - lebegés a sziklák felett

2012.04.21. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! Szólj hozzá! komment
Zero Gravity - lebegés a sziklák felett Tovább

Nem is tudom, hogy hány ejtőernyős és hány bázisugrós videót tettem már ki a blogomra a szombati "ajánlott felvételek" közé:) Egyszerűen nem tudok lekattanni a témáról, most is belefutottam egy videóba, megannyi lassítás, megannyi szép kép, egyszerűen imádom.

Na nem mondom, hogy holnap indulok a lakótelepre vagy az Írottkőre bázisugrásost játszani, de valamilyen módon szeretném megtapasztalni a zuhanást. Persze bungee jumping már megvolt, kétszer is ugrottam daruról, meg repülőalkalmatosságok tömkelegével élhettem már át a zeró gravitációt életem során, de az ejtőernyőzés még nem volt meg, és azt hiszem évek óta ez az egyik legnagyobb extrém-sportos vágyam, csak valahogy az anyagiak sosem adják ki:P Kéne csinálnom egy "ejtőernyős" befőttes üveget, és neki kéne állni gyűjteni:P

Tovább a poszthoz
Szólj hozzá! komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr214430330

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása