atom

Fürdésidő - eb a kádban

2011.12.07. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! komment komment
Fürdésidő - eb a kádban Tovább

Alig két hete, hogy lassított macskás felvétellel jelentkeztem, úgy gondoltam, hogy a kutyák se maradjanak ki a körből, így következzék ISO (remélem a fotós eredetű a név, mert akkor nagyon jópofa:), tehát Iso és a fürdésidő:)

Korábbi lassított felvételes bejegyzéseim.

Igen, jópofa az előző videón lévő eb, de ha kutyáról beszélünk akkor tudjátok, ismertek.... nem jöhet más..... így a végére csak egy vizsla! Kovács a kádban! Nem lassított.... de Kovács! :)



 

Tovább a poszthoz
komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr383357329

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lotyóbridzsida 2011.12.07. 11:38:54

jaaaaaajjjj....:))) két tacsi boldog tulajdonosaként elolvadtam.:)))

powerpuff 2011.12.07. 12:17:48

Szívmelengető volt. :) És jól ment hozzá a zene is.

2011.12.07. 12:37:06

kb másfél éve volt a subbán.

szmoker (Homo Trollicus) 2011.12.07. 20:01:00

@Lotyóbridzsida: két tacsi boldog tulajaként nem értem.
Amikor az enyémeket mosdatom, akkor én vizesebb szoktam lenni, mint a tacskók :)

Lotyóbridzsida 2011.12.08. 09:07:52

szmoker: hát a mi fürdetésink is vadregényesebbek a fentebb vázolt romantikus megmártózásnál, de olyan cukik, amikor még csak ilyen picik...:)))
Én nagy dézsában fürdetem őket és csak nyáron a napon. Nagy pancsi nem szokott lenni, csak értetlen/szenvedős nézés, és meglepődéstől vakkantani sem bírás.:D

Lotyóbridzsida 2011.12.08. 09:08:24

@szmoker (Homo Trollicus):
szmoker: hát a mi fürdetésink is vadregényesebbek a fentebb vázolt romantikus megmártózásnál, de olyan cukik, amikor még csak ilyen picik...:)))
Én nagy dézsában fürdetem őket és csak nyáron a napon. Nagy pancsi nem szokott lenni, csak értetlen/szenvedős nézés, és meglepődéstől vakkantani sem bírás.:D
süti beállítások módosítása