atom

Játék a hóban - síparadicsom tilt-shift

2011.11.26. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! Szólj hozzá! komment
Játék a hóban - síparadicsom tilt-shift Tovább

Rég volt a blogon Tilt-shift videó, így már javában a téli időszakban beillesztek egy alkotást, amely ha nem is tükrözi a magyar hóállapotokat, de egy síparadicsomét igen:)

Szeretem a havat, a tél nem különösebben a kedvenc évszakom, az autók bemelegedésével, a fázós hazamenetelekkel, a csípős szélben kabátgallér mögé bújt arccal annyira nem is szeretem a hideg, városi, latyakos teleket, de szeretem a havat. Főleg ilyen formában és helyen, mint az alábbi videóban, amikor sok van, és az ember tetőtől talpig beöltözhet szánkózni, síelni, és nem lóg ki a meleg pufi gúnyájával a sorból, mint ahogy az egy városban lenne a sok szövetkabátos közt.

 
Szeretem ezt a kis videót, én is akarok a hóban játszani:)

Tovább a poszthoz
Szólj hozzá! komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr362809232

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása