atom

Tükrözött portré - egy kicsit csálé a fejem, sebaj

2011.09.28. 11:27 | Atom | Szólj hozzá! 8 komment komment
Tükrözött portré - egy kicsit csálé a fejem, sebaj Tovább

Egyszer valahol olvastam régen (a net átka), hogy egy fotós lefotózott szemből több embert is, majd az elkészült portrékat középvonalon tükrözte, így egy kicsit idegen, ámbár szimmetrikus arcú emberek képét kapta. Gondoltam rá, hogy megcsinálom, s most, mikor a gép előtt ülök és a friss képeket nézegetem, annyira nem is lepődtem meg, de azért azt elismerem, hogy kicsit csálé a fejem:P

Ez volt az eredeti kép, a kiindulási alap, ilyen a fejem egy délutánon, közepes borostával, némi kóccal ott fent a búbján, ami most nem is látszik. Nem mondanám, hogy tökéletesen merőleges voltam a fényképezőgépre, de próbáltam a lehető legegyenesebben szemben lenni vele.

Ugye ez fontos, mert ha kicsit ferdén ülsz, akkor máris más hatása lesz a képnek. Persze én most olyan apróságokkal, mint az egyenletes fény nem is törődtem, így van az, hogy a rendezői jobbról világít az arcom, míg a másik oldalán árnyékos, így a tükrözéskor kicsit bronzos a bőröm.

Elsőre még nem is tűnt fel, de a fényhatások és a hosszú évek formálgatása miatt abszolút különbözik az arcom két oldala. Már így is látom, hogy a baloldal (rendezői balra értem, a sötét oldalra), szóval a sötét oldal kicsit puffadtabbnak tűnik, míg a jobb olyan kis soványka. Ezért is lett ez az eredménye a tükrözésnek, ami lentebb látható.

Balra látható egy kicsit szélesebb szájú, bronzbőrű faszi, jobbra meg a kis vékonyka fehérke, aki keveset volt idén a napon, meg alultáplált. Tüköratom:

Amennyire csak lehetett, próbáltam középen tükrözni magam, s a szemek távolságából az orr méretéből stb. úgy gondolom ez majdnem sikerült is. Az biztos, hogy nem azért lett ilyen a két végeredmény, mert torzítással játszottam volna. Egyszerűen el kell fogadnom, hogy kissé csálé a fejem, sebaj...

Tovább a poszthoz
8 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr683262236

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

elvanagyerekhajatszik 2011.09.28. 11:51:42

baloldali mexikói tömeggyilkos atom a rendőrségi fotón :D

Mejaa 2011.09.28. 12:23:50

a jobb oldalin meg hasonlítasz Christian Bale-re a Gépészből :D

ditlzon 2011.09.28. 12:38:14

wow! ez hatalmas! :-)
ezt én is kipróbálnám. kíváncsi lennék, melyik képen lenne nagyobb az amúgy is nagy fejem :-P

borcsaphoto 2011.09.28. 13:05:17

Hát ezen szakadok... :D Imádom a csálé fejed Édes! :)

csacse · http://csacsee.blog.hu/ 2011.09.28. 15:38:35

csinálj nekem ilyeeeeeeeet, lécci lécci.... :)
next step, hogy összemontírozod a fejed a Boriéval és kiderül milyen gyereketek lesz. Röhögnék ha Bonyis, vagy Busás lenne a végeredmény :)
süti beállítások módosítása