atom

5 kép a telefonból 48

2011.09.08. 09:21 | Atom | Szólj hozzá! Szólj hozzá! komment
5 kép a telefonból 48 Tovább

Az alábbi képen nem is a tábla a lényeg, amely alakjával megegyező MOL-oszlop van kicsit hátrébb, hanem a kisbusz hátulján, azon belül is a vonóhorgon lévő kosárlabda. Mert ugye van aki teniszlabdát, van aki tejszínhabspray-kupakot, van aki babafejet, és miegymást húz rá, "van aki pedig utánfutót" - tette hozzá Bonyi. Na ja...

Ezt a múltkoriban találtam a Müllerben. Üvegdísz, de olyan, mint egy pohár. Így mondható hazaérve hajnalban: De drágám, én csak egy pohárral ittam!

Szintén Müller, az ételtartók közt leltem ezt a fantasztikus uzsonnás dobozt, a banántartót. Először persze hülyén néztem, röhögtem, de ha komolyan belegondolok, akkor rájövök, hogy nem hülyeség:
- ha a szendvicsek mellett van a banán, minden banánízű lesz
- ha simán bent van a táskában egy zacskóban, akkor szétnyomódhat

Ez pedig csak egy ilyen műfogsorhoz való fogkrém/tisztító tabletta/rögzítő márkaneve, amelyről a Family Guy azon része jutott eszembe, mikor Peter beszól: "A f*szom legyen a fogkeféd b'meg!"

Tovább a poszthoz
Szólj hozzá! komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr473210762

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása