atom

New York: egy gördeszka szemszögéből

2011.08.20. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! Szólj hozzá! komment
New York: egy gördeszka szemszögéből Tovább

Szeretem tárgyak szemszögéből nézni a világot. Ez alatt azt értem, hogy amióta megjelentek ezek a kiskamerák, sok olyan kisfilmet láttam, olyan perspektívából, amelyeket addig nem láthattunk. Milyen egy matchbox, milyen egy bicikli szemével, egy bogáréval, almáéval, újság, zacskó, autók stb. különféle tárgyak szemszögéből a világ, az élet.

Először talán azon motoros videók keltették fel érdeklődésem, amelyekben a biker lába mellé, a hátsó kerékhez és hasonló helyekre tették a kis kamerákat. Persze ugyanígy imádom a bukósisakokra, extrém bringásokra, autók kerekeihez, stb. helyezett felvevők képeit, ilyet ajánlok most is, egy gördeszka aljáról szemlélhetjük a várost, a nagy almát, New York-ot.

Nagyon tetszik, hangulatos, felismerhető amennyire kell. Szeretem az ilyen videókat, szeretem más szemszögéből is látni a világot...

Tovább a poszthoz
Szólj hozzá! komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr63157641

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása