atom

A világot bejáró lottókutya - Lucky Dog

2011.06.24. 12:46 | Atom | Szólj hozzá! 3 komment komment
A világot bejáró lottókutya - Lucky Dog Tovább

Attila linkelte ki az alábbi videót tegnap, amit megnézve úgy gondolom, hogy az egyik legjobb, kutyával forgatott reklámot láttam. Nagyon szuper, nagyon aranyos és persze a végén egy jó kis csavar.

Persze én másra számítottam, meg szerintem mindenki más is, de nem baj, jó ez így:) A macska, mint főellenség, tovább erősítve:P

A videónak van két rövid, 15 másodperces folytatása is:

Na ugye, hogy mennyire jó? Én nagyon szeretem, nagyon tetszik, nagyon ötletes, nagyon igényes, nagyon nagyon...

Tovább a poszthoz
3 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr963011178

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-Ani- 2011.06.24. 22:31:00

Édes kutyuska! A szelvény nélkül is azonnal elfogadnám :)

Mejaa 2011.06.26. 23:56:10

foxi a kis cukorfalat <3 még nagyon régen ilyen kutyusunk volt, de ellopták vagy elszökött sosem derült ki.. :(

csacse · http://csacsee.blog.hu/ 2011.06.27. 11:25:13

@Mejaa: meglépett, mert volt esze :))))
süti beállítások módosítása