atom

5 kép a telefonból 26

2011.03.31. 10:32 | Atom | Szólj hozzá! 6 komment komment
5 kép a telefonból 26 Tovább

Nálunk a szerkesztőségben a szendvicsből virágok nőnek. A friss kenyér és vaj házasságát a szalámi koronázza meg, remek táptalajt biztosítva így a növénynek. A paprika és a sajt hozzáadásától lesz ilyen szép sárga.

Pesten reggel, futva a vonathoz rengeteg ötletes plakátot láttam, de nem álltam meg, mert akkor lekéstem volna a gépet. "Vigyázat! Ez a plakát értékes másodperceket rabolhat el figyelméből! Kérjük haladjon tovább!" - vagy a másik kedvencem, egy félig márványtalanított oszlop tövében: "Bontott márvány eladó" - persze a "Ma reggel találtam egy pénztárcát, de nem adom vissza! Sálálálá!" és a sérv eladó is nagyon tetszett:)

Exlusive to Hanzs (kapcsolódó irodalom a poénhoz)

Ezt a gyöngyszemet pár hete vétették az újságban. Szerintetek milyen sűrűn állítanak elő nem élő nőt?

És a már külön bejegyzésben is megmutatott Atom-parkoló, telefonos módban:) Mellesleg utána már láttam sokszor, hogy egy bordó Renault áll azon a helyen. Ilyen autóm lesz/van? Na meg az is jó, hogy lenyomtam az Universal Studio-t, mert ez arra lett ráfestve:)

Tovább a poszthoz
6 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr682787565

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-Ani- 2011.03.31. 13:26:13

Szóval zombi áruházról van szó, ahol rendőri intézkedés folyik. Mit keresett ott az élő nő?! Bizony ez kemény szabálysértés! :D

ditlzon 2011.03.31. 15:17:27

Hanzs! már tűkön ültél, mi? :-)

csacse · http://csacsee.blog.hu/ 2011.03.31. 16:57:52

@ditlzon: folyamatosan kedvezményem van mióta stiletto run-olok, szal megszoktam ;)

csacse · http://csacsee.blog.hu/ 2011.03.31. 16:58:58

Mellesleg az összes gumibaba gyárban állítanak elő nem élő nőt...:P
süti beállítások módosítása