atom

Kiállítódtunk meg ünnepélyeztünk

2011.03.16. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 5 komment komment
Kiállítódtunk meg ünnepélyeztünk Tovább

Tegnap reggel nyolckor kipattantam az ágyból, megittam a reggeli kávém, elolvastam a híreket telefonon (rss), aztán összeszedtem magam és kitaláltam mit vegyek fel. (Bevallom ez tette ki az eltelt idő nagy részét, lévén hogy nem szoktam nagyon ünneplőben fotózni, de most azért mégiscsak kellett valami félelegáns, de kényelmes, sportos kombináció. Kilenc órától megemlékezéseket és koszorúzásokat fotóztam a városban. Aztán a nagy ünnepély előtt még gyorsan nadrágot cseréltem (időközben rájöttem, hogy van egy másik, ami jobb lenn:P) s folytattam a melót délig. Képgalériám (hátha esetleg valakit érdekelhet itt és itt).

Aztán az ünnepségekről rohantam a Savaria moziba, ahol az I. Szombathelyi Sajtófotó Kiállítás megnyitójára voltam hivatalos, s most nem csak azért, hogy fotózzam és írjak róla, hanem azért is, mert a kiállítók közt lehettem, hiszen a helyi médiamunkások fotóiból válogatták össze a kiállítást:) Alábbi képen pózolok két fotóm közt (alsó képek), a harmadik kiállított fotóm a Koccintós, amit ide kattintva nézhettek meg.

Na képcsodálás és egy fura bájvigyort követően meg kell hogy jegyezzem: örülök. Mert jó viszontlátni nagyban a munkáimat, amely felé egy elismerés az, hogy a falon függ két héten át számos másik fotós, remekbe szabott felvétele mellett:) A kiállítók egy része alább:

Ja igen, a tárlat március 31-ig látható a Savaria mozi aulájában, belépődíj nincs.

Most viszont rohanás és alvás, mert holnap is sok a dolog és fájnak a szemeim már (kb. 5 óra fényképezőgép mögött, s minimum 6 notebook előtt). Pihentetni kell kicsit...

Tovább a poszthoz
5 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr462743123

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csacse · http://csacsee.blog.hu/ 2011.03.16. 09:18:22

ooohh, gratu

valamelyik FREIezés előtt kollektívan megnézhessük :)

ditlzon 2011.03.16. 09:37:57

gratula!
nem tudom, megyek-é szhely felé ebben a hónapban, de ha igen, mindenképpen megnézem :-)

-Ani- 2011.03.16. 19:51:32

Drága kisfiam, nagyon büszke vagyok rád! :)

Atom · http://atom.blog.hu 2011.03.16. 23:37:03

Köszi-köszi-köszi:) Majd megnézzük valamikor:)

elvanagyerekhajatszik 2011.03.18. 00:57:04

jó választás, jobbra fennt pedig az én képem, ami emeli a tieid amúgy is vakító fényét :D
süti beállítások módosítása