atom

5 kép a telefonból 16

2011.01.13. 11:48 | Atom | Szólj hozzá! 3 komment komment
5 kép a telefonból 16 Tovább

Összegyűlt ismét újabb 5 képem az állatok kategóriában. Most a macskák és a kutyák viszik a sort, kezdeném is a mi kis pulinkkal Bandival, aki fel s alá rohangált, illetve fetrengett a hóban, nem számolva azzal, hogy a hidegben, a szőrére jégcsapok fagynak.

Egyik kedvenc, és egyben legnagyobb (testileg) macskánk Öcsi (én Frigyesnek hívom), nem szeret nagyon dörgölőzni, de ha rájön, akkor meg le nem száll az emberről.

Ismerősünknél voltunk Érden a múltkoriban, akkor láttam ezt a nagy fehér perzsa-macsekot. A nevére már nem emlékszem, csak arra, hogy reggel arra keltem, hogy a fejemmel egyvonalban ül és néz (a földön aludtam matracon). Aranyos macsek volt, szintén a hízelgős fajtából. Régen nekünk is volt többször is perzsánk, a vedlésről most ne beszéljünk:P

Pille cimborám bátyjánál találkoztam ezzel a drótszőrű vizslával, aki nagyon hamar megkedveltette magát velünk, arra az öt percre (amíg ittuk a pálinkát a garázsban) ki sem szállt a kezeim közül:)

És az első kép párja Bandiról, csak itt teljesalakos. Szegény Bandi, ekkora szőrrel. Mondjuk, ha száraz, akkor mázli, mert melegen tartja, de nyáron mindig melege van, ha esik nem is mondom, hogy néz ki, stb:P

Tovább a poszthoz
3 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr492580828

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Atom · http://atom.blog.hu 2011.01.13. 15:47:53

@Angyalod: Moriszt egy éve karácsonykor hazavittem, és annyira jól érezte magát a nagy házban a folyamatos társasággal, hogy átgondolva mindent (nálam kicsi a lakás és csak este vagyok otthon) úgy döntöttünk a családdal, hogy Kissomlyón marad. Aztán elkezdett kijárni az udvarra, összehaverkodott a többi kandúrral és a kutyákkal is, majd egy nap eltűnt. Sajnos a környéken már észrevettük, hogy el-"eltűnnek" macskák, ami általában azt jelenti, hogy valaki magához édesgetve megtartja. Különleges szobamacska volt, tuti valaki benyúlta, mint ahogy tesóm macskáját is. Szomorúak voltunk/vagyunk, de nem lehet végigjárni a környéket, hogy átnézzük a házakat...

Angyalod · http://angyalkucko.blog.hu 2011.01.13. 17:19:49

@Atom: ohh sajnálom erre nem gondoltam :(
nekem is vinnem kellett volna fényképezőt amikor kint felmostam :) az egyik cicám őrültködött a felmosófejjel, halálosan aranyos volt :)
süti beállítások módosítása