atom

Csokimonopoly

2011.01.05. 20:40 | Atom | Szólj hozzá! 2 komment komment
Csokimonopoly Tovább

Vasárnap karácsonyozott a baráti kör (igen, egy héttel karácsony után). Mindenki húzott egy nevet, és így ajándékoztunk tésztasaláta és virslievés mellett. Én kaptam csokit, meg egy pakkot, aminek hozzám passzoló csomagolása volt:)

Azért látjátok, motor, Cookie Monster, minden ami kell rajta van. Amikor megráztam a dobozt, azt mondtam csoki. Meg ugye CM is erre utal:P

Aztán kibontva egy társasjátékot leltem, méghozzá Monopoly-t, aminek részei csokiból vannak:)

A szabály leegyszerűsítve: az nyer, aki a legtöbb kártyát (csokit) összegyűjti és ő megeheti azt is, ami a bankban van. Tehát kb. egyszer játszós a dolog, vagy vigyázni kell a csomagolásra:P

Az alábbi csoportkép ajándékozás után készült. Aki észrevesz valami furát rajta ne lepődjön meg. Nem is gondolnátok kiket ismerünk!:P

Tovább a poszthoz
2 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr492563506

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bnyhdz 2011.01.05. 20:55:11

Nefertiti Matild! :D

Hajnal Pappa 2011.01.06. 02:03:58

a gitáros spiné valami rádiónak a posztere volt, haveromnak annyira kellett, olyat akart lopni a metrobol:D
süti beállítások módosítása