atom

*megjegyzés* - bejegyzés a nap végére reggae karácsonnyal

2010.12.27. 20:40 | Atom | Szólj hozzá! Szólj hozzá! komment
*megjegyzés* - bejegyzés a nap végére reggae karácsonnyal Tovább

Na szóval az úgy volt, hogy... Magyarázhatnám a szokásost, amit már sokszor megmagyaráztam. Sok volt a munka és nem sikerült az admin felület elé görnyednem ma egy percre sem. Tegnap este reggae karácsonyon voltunk, Shanti Ska Tones, The Three Teadies és Ladánybene 27 koncert volt a moziban, anyáék is eljöttek, s ez már azt hiszem a harmadik reggae karácsonyom volt a sorban.

A Shanti Ska Tones lépett fel elsőként, mint ahogy a nevük is mutatja, ska-ban utaznak, majd utánuk a The Three Teadies foglalta el a színpadot. Ez utóbbi banda egyébként nagyon jó, fülemnek való muzsikát játszik, van benne ska, reggae, early reggae, rocksteady s még "mittomén". Anyáéknak is nagyon tetszett, ekkor még csak fotóztam, avagy bűvészkedtem a manuális objektívemmel:P

Aztán jött este a főzenekar, a Ladánybene 27. Szeretem az LB27 típusú reggae-t, olyan búfelejtő, gondűző, igazi lazító zene. Hogy idézzem magam: Amint felcsendült egy-egy hangszer hangja, amint Miksa hangja átjárta a termet, s amint valaki igazán átadta testét a ritmusnak, egyből elszállt minden gond, minden bú,  és csak a zene számított, meg az érzés, amit közvetít... - és ez abszolút így volt. Elkezdtem topogni szokás szerint, és rögtön élmény lett a munkából, ritmikus mozgás a járásból, stb...

A Fürdik a lelkem-re befutottam táncolni, a gép a nyakamban volt, de nem vettem a fejem elé, csak úgy bementem a tömegbe középre lötyögni. Szeretem azt a számot... Későn lett vége, hajnali háromra értem haza. Reggel persze nem tudtam hirtelen, hogy mit hallgassak, és az LB27 volt a legjobb választás, ha még úgyis a tegnapi ütemek kattogtak fejemben... Amúgy a képekre kattintva galéria nyílik...

Ha ez így megy, akkor minden reggel lesz mit hallgatnom a megszokott reggeli zenéim mellett. Ma este Beat Dis, Karmapolis, holnap Zuboly ill. Maszkura és tücsökraj, szerdán pedig Ocho Macho, Firkin, Dedicated to és Soulwave koncerten leszek. Ejj.. Sok lesz ez így már az év végére na... Megpróbálok majd időben blogolni, de időm bármiféle ötlet kivitelezésére, normális írásra, sajnos most nincs...

Tovább a poszthoz
Szólj hozzá! komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr842542710

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása