atom

*megjegyzés* - buszozás a vonatozás miatt: értelmetlen álom

2010.10.22. 18:55 | Atom | Szólj hozzá! 2 komment komment
*megjegyzés* - buszozás a vonatozás miatt: értelmetlen álom Tovább

Érdekes egy álmom volt tegnap éjjel. Na jó nem is egy, hanem több, de furcsa egy folyam volt az egész... Először azt álmodtam, hogy több órán át buszoztam. Aztán amikor leszálltam a buszról Budapesten, valamelyik rakparton, akkor elgémberedett testrészekkel felmásztam a Budai várba, ami egyfajta vasútállomás volt, és odaérve már kerestem is, hogy melyik vonatra ülhetek fel, amelyik majd több órán át fogja eljuttatni önmagamat A pontból B-be, ahol majd átszállva felülhetek valami buszra. - ekkor felébredtem.

A második álmom privát, idővel felébredtem, nyugtáztam, hogy mi a valóság és mi nem az, aztán fordultam egyet és aludtam is tovább.

A harmadik álmomban ismét Budapesten voltam, különféle járműveken ültem, metróztam, troliztam és buszoztam sokat. Hogy hova mentem? Haha. A Budai várba, ami ismét vasútállomás volt, csak most villamosok álltak ott a vonatok helyén. Én ekkor nekiálltam röhögni, mint egy őrült. Azon röhögtem, hogy a vonatok helyett villamosok vannak és ugyanúgy ki van írva rájuk kistáblán a menetcél, mint egyes vasúti kocsikon. Megszakadtam a röhögéstől - majd felébredtem és nem értettem ezt az egész hülyeséget.

Kérdés:
Vajon miért utazgattam ennyit álmomban és miért pont a Budai vár? - sem Budapest, sem pedig utazás nem szerepelt a napomban, nem is gondoltam rá nagyon, szóval nem értem... Ez amúgy jelent valamit? Mármint a sok utazás?

Tovább a poszthoz
2 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr722391569

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-Ani- 2010.10.22. 22:36:40

Azt jelenti, hogy sok kávét ittál. :) Ja és a Budai vár! :))

Mejaa 2010.10.25. 16:59:36

felcsaptam az álomfejtő könyvemet:

-utazás: új alapokon kell folytatni az életünket
-utazgatni: kellemes órák
-vár: a belülről fenyegető veszély szimbóluma
-várat látni vagy várban tartózkodni: veszélyt jelent
-zárt várba bejutni: váratlan dolog fog történni
-vasút: új, határozott tervek születnek
-vasúton utazni (ez sztem értelmetlen megfogalmazás): jó és gyors előrejutás
-nevetni: gondjaink nagyobbak, mint amilyennek látszanak
-álmunkban nevetünk: nyomasztó gondjaink vannak

na asszem ennyi, bár megjegyezném ezek szerintem 90%-ban nem jönnek be!Ha az én álmaimat vennénk figyelembe szerintem már összeomlott volna a társadalom :D
süti beállítások módosítása