atom

Az egérhang és a sátánhang - hélium és szulfur-hexafluorid gáz hatása a hangunkra

2010.09.20. 16:33 | Atom | Szólj hozzá! 5 komment komment
Az egérhang és a sátánhang - hélium és szulfur-hexafluorid gáz hatása a hangunkra Tovább

Ma szóbajött szerkesztőségben a különféle gázok beszippantása (egy kéjgázt illető anyag kapcsán és nem a liftben fingást illetően). Azt tudjuk, hogy a héliumtól elvékonyodik a hangunk, én is próbáltam már, nagyon vicces, énekeltem is már ilyen hanggal - mindig röhög a társaság, ha van egy ilyen lufi a közelben. No de mi a helyzet a szulfur-hexafluoriddal, tudjátok mi az?

Nekem még Bonyi mutatta az alábbi videót, úgy fél éve. Amikor az ember beszívja az említett gázt, hangja olyannyira elmélyül, hogy az leginkább a filmekben ábrázolt sátán-hanghoz hasonlít. Hallgassátok:

Azt hiszem, hogy be kell szereznem egy ilyen lufit, amit eltehetek egy megfelelő pillanatra. Hmm. Vajon mit szólna hozzá a nő, amikor szeretkezés közben először mondaná ki az ember a "Szeretlek"-et, természetesen sötétben, és ilyen hangon? :P Na azért talán ezt nem tenném meg. De gyerekneveléshez kiváló, amikor már ötödször szólsz a rá a gyerekre, hogy ne rosszalkodjon, biztos nyomatékosítja a mély hang a mondatot: "Mondtam, hogy ne rosszalkodj, mert attól ideges lesz apa... Hörrrrrrr" :D

Tovább a poszthoz
5 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr702310308

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csacse · http://csacsee.blog.hu/ 2010.09.20. 17:56:50

weheheheehehehehehehehehe
Hókuszpók jutott eszembe :DDDD

tompysoft 2010.09.20. 20:19:34

Ha sikerül BÁRKINEK beszerezni ilyet, akkor szóljon nekem is :D

-Ani- 2010.09.20. 23:55:39

Gyereknevelés, elképzeltem: - Kólát akarok! - Kólát akarok! És a fater megszólal azon az utóbbi hangon: - Nincs kóla! Szerintem elég meggyőző :DD

Hajnal Pappa 2010.09.21. 22:51:54

A sátán hangot nem is tudtam, hogy lehet így, bár ha jobban átgondolom, a hammertime-intróban készített sátán hangot is csak hangszín-állítással csináltam, ez is vhogy hasonlóan működhet a hangszálakkal.

ditlzon 2010.09.22. 10:43:54

szeretnék sátáni hangon kacagni |-)
süti beállítások módosítása