atom

Jelentem: bebuktam - beszippantott a social network

2010.09.13. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 12 komment komment
Jelentem: bebuktam - beszippantott a social network Tovább

Hanzs kolléga jegyezte meg, hogy állandóan fönt döglök facebook-on, én, aki még bejegyzést is írt arról, hogy facebook meg iwiw milyen ... (- elfelejtettem mit mondott). Szóval megnéztem ezt a bejegyzést, és be kell lássam, elbuktam a nagy emelt főmet, amit azért tartottam az ég felé, mert én ugye csak benézek, de nem vagyok annyira aktív...

Akkori mondandóm azon részeivel, amelyek az online kertészkedés és hasonló alkalmazás-dömpingre vonatkoznak, még mindig egyetértek. Viszont írtam egy ilyen mondatot: "Csak-csak-csak egy kicsit affelé tart a dolog, hogy túl sok mindent teszünk már "fent", s kevesebb a live, meg a lent." - hát ehhez hozzá kell tennem, hogy manapság elég sokat lógok én is a facebookon, kommentelek, tetszik-elek, beírok, feltöltök stb. Azzal, hogy a telefonomon is van facebook, most már többször előfordult, hogy séta, bevásárlás, koncert, nyaralás s egyéb közben is ki-kitettem egy-egy képet, közzétettem egy gondolatot. Ez már addig fajult, hogy rövid kis felismeréseket/gondolatmeneteket is bepötyögök, ezzel is felvíve íly módon életem a rendszerbe.

Szóval amellett, hogy továbbra is élem szokásos életem - ebbe belefolyt a közösségi láz is. Már megnézem a telefonom, hogy "mi történt", amikor van erre pár percem. Kicsit soknak érzem ezt az egészet, de mégis tetszik. Tetszik, hogy egyszerű dolgok, mint egy pók, egy bosszantó apróság vagy egy összegzés mennyi embert megmozgat, akár kommentek szintjén.

Nem is írtam volna meg e bejegyzést sem, ha nem olvasom el az előző szövegelésem ezen mondatát: "Különben mi a fenéről írnék a blogomra? A mondatokban átírnám hozzászólásokban-ra, vagy chaten-re?" - e hétvégén ez bekövetkezett. 12 mondatbekezdésből 7 facebook-hoz köthető...

Na próbálom visszafogni magam, de ugye mindenképp akad egyféle közös szál a témák közt. Az már bizonyos, hogy egyféleképp bebuktam a jövőképem, de azért így a végére rájöttem, hogy nem is buktam, hanem megismertem, hiszen akkor még nem voltam annyira benne ebben az egészben és egy kicsit még idegenkedtem tőle. No de mindegy, annak idején a blogolásról is volt egyfajta véleményem s lám-lám, ez az 1421-ik bejegyzésem:P

Tovább a poszthoz
12 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr462291937

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Törzsvendég:-) 2010.09.13. 09:12:17

Nekem még mindig az a véleményem,hogy ez így nagyon nem jó.Vagyis jó a net meg minden,de az nem ha az ember minden gondolatát az teszi ki.Tegnap néztem az Utánam srácokat,hát komolyan annyira jó volt látni a régi dolgokat.Jajj és 1975-ben készült.
www.youtube.com/watch?v=nmvpYEwQhco

Törzsvendég:-) 2010.09.13. 09:13:20

@Törzsvendég:-): Huhh ezt jól összehoztam,valahol az ember tele van közlésvággyal.:-)

csacse · http://csacsee.blog.hu/ 2010.09.13. 09:29:11

és még nem is twitterezünk, ami semmi más csak sms a világnak...
megváltozott a világ, és változnunk kell vele, sztem fogadd el h. függő vagy és mi is azok vagyunk. Egyébként a szociológusoknak nincsen igaza. Sztem sokkal többet beszélsz a barátaiddal a neten, de ez nem megy a real life rovására...sőt...van miről beszélni..
Másrészt a fb biztonságot is ad, ha 2-3 napig nem irsz biztos rád csörögnek, hogy minden okés veled? Sztem ez jó...

bnyhdz 2010.09.13. 09:44:32

"a végére rájöttem, hogy nem is buktam, hanem megismertem, hiszen akkor még nem voltam annyira benne ebben az egészben és egy kicsit még idegenkedtem tőle" - ezt a mondatot annyi helyzetben fel lehet használni... :D

csacse · http://csacsee.blog.hu/ 2010.09.13. 11:13:47

@csacse: pí akart lenni természetesen (3,14)

bnyhdz 2010.09.13. 11:43:49

lehetne akár termékbemutató is. bár, ha ezt összekütjük a válaszoddal... huhh.

Hajnal Pappa 2010.09.14. 10:27:11

FÜGGŐ!!!!!!:)Hétvégén viszem az M42-esedet, meg dicsekszem a halszemmel, otthon leszel??

Atom · http://atom.blog.hu 2010.09.14. 15:01:01

@ewok36: Telefonon beszélünk, a szombat nem biztos, vasárnap inkább.
süti beállítások módosítása