atom

Tekerd körbe a halat!

2010.09.08. 14:35 | Atom | Szólj hozzá! 3 komment komment
Tekerd körbe a halat! Tovább

Tegnap kifelejtettem a bejegyzésemből, így ma külön jár neki: körbecelluxoztuk Busát, akinek nem írhatom le a nevét, de most érdekes lenne állandóan "egyik ismerősöm"-ként írni úgy, hogy még képeken is szerepel.

Kint ücsörögtem a Sörkertben gólyatábor idején Hanzs és Orsi társaságában, amikor az asztalon Csacsi (=Hanzs) felfedezett egy vastag celluxot. "Arra gondoltam, hogy körbe kéne tekerni azzal a Busát!" - súgta jobbról, majd rövid elterelő mozdulatsor után már a megszerzett, asztal alá rejtett ragaccsal kezében forraltuk galád összeesküvésünket. Busa megérkezett, megbeszéltük a haditervet, óvatosan körbevettük, majd agresszíven lefogtuk és Hanzs nekiállt ragasztani.

Busa annyira nem díjazta az ötletet, először rángatózott, mint egy hálóba keveredett hal, majd kissé duzzogva megpróbálta elrágni a szalagot és levetette magáról az egészet pulóverével együtt. (na az alábbi képen már nagyon röhögök:P)

Igaz sokkal nagyobb buli lett volna azzal az ezüstös duck-tape-el egy fához ragasztani, vagy valamilyen úton módon teljesen kiütni, majd valahova egy plafonra rögzíteni, hogy ott ébredjen:P Azért mi a leggyengébb változatban is, de megpróbáltuk.



ui.: Se ilyet, se hasonlót ne csináljatok Busával, mert nem díjazza.

Tovább a poszthoz
3 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr802280381

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csacse · http://csacsee.blog.hu/ 2010.09.08. 17:15:03

megelőztél, ezt én is akartam posztolni :)

Olya 2010.09.08. 22:24:21

Sejtettem én, hogy valahogy felkúszik a világhálóra ez a képsor...:D Szegény Busa... Megint ki lett teregetve a magánélete....:D:D:D:D

csacse · http://csacsee.blog.hu/ 2010.09.09. 08:28:35

@Olya: mostmár celeb lett a lelkem :P
süti beállítások módosítása