atom

*megjegyzés* - gurulni vágyom

2010.06.09. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! komment komment
*megjegyzés* - gurulni vágyom Tovább

Gurulni, de motorral s nem a hegyről lefelé valami szögekkel bélelt hordóban...
Miután decemberben megvettem a motorom sokáig garázsban állt. Valamikor tavasszal kezdtem el az 'A' kategória megszerzésének lassú útját, meglett a kresz, a rutin is sikerült, no meg a múlt héten megleptem magam szülinapom alkalmából egy sikeres forgalmi vizsgával. Annyira tökéletes a testalkatom, hogy motoros ruhákat csak nehezen kaptam, a nadrágomon hosszabbítani is kellett, persze péntekre az is elkészült, mint ahogy olajat is kaptam a cseréhez, meg a dobozomat is sikerült felvarázsolni a gépre az egyik délután. Így már csak pár apróság maradt hátra a gurulásig. Jelenleg így fest Igor (jelenleg így hívom, de ez még nem végleges), dobozzal, matricák nélkül.

Az egyik ilyen apróság a napsütéses idő, ami rendelésre megérkezett, bár én csak egy héttel későbbre kértem. A másik ilyen apróság a jogosítvány kézhez vétele, amit köszönhetően a bürokrácia furmányos, és mindenekelőtt abszolút "értelmes" (ezen idézőjeleknek van súlya rendesen) rendszere miatt nem zajlik olyan gyorsan. Hétfőn voltam az okmányirodában, ahol két lehetőség adatott:

- nem adod le a meglévő jogosítványod, vezethetsz továbbra is autót, és két hét múlva érdeklődhetsz, hogy megjött-e már az új. Ha reggel lócitromba léptél és szerencséd van, s jókor vagy jó helyen, no meg a pesti gyártás is kedvező, akkor egy hét múlva az okmányirodában van a plasztik-kártya. Ha nincs szerencséd, akkor két hét, hogy megérkezzen, de ha nincs ott, akkor újabb egy hét, hiszen hetente csak egyszer van futár a főváros és az okmányiroda közt.

- leadod a meglévő jogosítványod, nem vezethetsz semmit sem, viszont így postai úton megkapod a jogosítványt, átlagosan 3-7 napon belül. Én leadtam, bízom a rendszerben, remélem nem hiába.

Hogy miért nem működik úgy, hogy vezethess az okmányirodás papírral? Hogy miért nem lehet valami "rögtön" módszert kitalálni, mint régen a bepecsételősdi, ahelyett, hogy küldözgetik fel s alá az anyagokat meg a kártyámat? Ki tudja. Nehogy már gyorsan menjen valami és kényelmesen. Bár nem panaszkodom igazán, mert az utóbbi időben egyszer sem kellett várnom hosszabb ideig, egyik hivatalban sem.

Kíváncsi vagyok mire ér ide a papírom, most már nagyon szeretnék gurulni egyet...

 

Tovább a poszthoz
komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr592067898

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-Ani- 2010.06.09. 16:58:22

Jól fest Igor, főleg így a furgonnal a háta mögött... olyan mintha rá öntötték volna, jól áll neki! :)))

bnyhdz 2010.06.09. 18:29:58

hű, tényleg. nem is mondtad, hogy ekkora dobozt vettél rá... :D
süti beállítások módosítása