atom

Ne aludj el, mert körbedriftelnek! - Rábaringen voltunk

2010.05.25. 11:15 | Atom | Szólj hozzá! 4 komment komment
Ne aludj el, mert körbedriftelnek! - Rábaringen voltunk Tovább

Hosszú hétvége - mondták sokan a hétvége előtt. Az lessz... - gondoltam magamban, s szemezgettem a hétvégi teendőkkel. Négy focimeccset, egy Bijou és Voler Mouche koncertet, egy hastánc fesztivált és egy driftnapot magam mögött tudva, kicsit fáradtan, pötyögök itt hétfő este, s szummázom: tényleg hosszú volt ez a hétvége.

Egyszer már írtam arról bezsongva, hogy milyen jó volt driftelni, akkor Szentkirályszabadján ültem többször be egy kis pörgésre. Vasárnap Écsre mentünk Zsóttiékkal, Rábaringre, Jokersdrift-napra. Leégett karok és arcok, 10 deka gumipor a bőrünkön, illetve orrszőrzetünkben, de szerintem akadt a tüdönkben is egy kevés, hiszen párszor telibe kaptam a füstöt, s éreztem az arcomra pattogó darabokat.

Amikor Szentkirályszabadján huppantam a driftes autóba, akkor annyira tetszett, hogy még repetázni is mentem és egy BMW-be is bepattantam. Most is bizsergett talpam alatt az aszfalt és a gumizúzalék, sikerült is beülnöm a nap ügyeletes "őrültje", Bálint mellé, aki egy valami sokezer köbcentis V akárnyáhas motorú BMW-vel, divatos szóval élve: csapatta.

Az egyik srác elaludt egy utánfutón. A haverjai viccből betolták a pályára, majd lekötözték egy olyan rögzítő-kötéllel, gurtnival, vagy ahogy a srácok ott mondták: spaniferrel. Csak a gurtnit ismertem, no mindegy. Szóval lekötözték a srácot, majd tettek rá egy bóját, mi pedig körbedrifteltük. De ez ugye benne van a videóban is, ha megnéztétek fentebb.

Érdekes, hogy most annyira nem élveztem a driftelést, mint legutóbb. Mármint képileg ott volt rendesen, meg bizonyos szakaszokon legszívesebben az idióta vigyorgás helyett sikítottam volnam, mint egy tinilány, amikor meglátja a giga-pattanást randevú előtt az arcán. A végén annyit mondtam a srácnak: Beteg vagy! - volt, hogy az egyik lába s keze is kint volt az ablakban. Kellőképp őrült, merész, és nagyon érti a dolgát. Driftből tesin ötöst kapott volna.

Szóval jah, mindezt csak a gyomrom nem díjazta. Hányingerem volt hazáig, sőt még itthon is egy-két órán át. Most nem tudom, hogy miért nem sikerült megemésztenem. Zsóttinak is finoman kellett vezetnie, nehogy rosszabbul legyek, s hazaérve, még a focimeccsen is émelyegtem a játékosok lekövetése közben. Összességében jó volt a program, bár most nem vágyom (gyomrom képviseletében szólva) drifttaxiba. Egy darabig biztos nem:P

Kedden már jött is a kérdés a kollégától a dohányzóban: Na kipihented magad a hosszú hétvégén? - Persze, hogy nem. - feleltem, hiszen akkor egy csomó mindenről lemaradtam volna, nem? De. Pont.

Tovább a poszthoz
4 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr572029021

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csacse · http://csacsee.blog.hu/ 2010.05.25. 14:14:57

mostanában sokat használod ugyanazt a befejezést. nem? de. pont.
neeeeeeekem teccik :)

-Ani- 2010.05.25. 20:55:58

Na jó, tudod ki ült volna be! Huh! :)
tinilány, amikor meglátja a giga-pattanást randevú előtt az arcán :))))))))))))))))))))))))))))) Nagyon tetszik!

Angyalod · http://angyalkucko.blog.hu 2010.05.25. 23:11:18

nem értek a témához (és akkor még enyhén fejeztem ki magam) de az a kép a zöld, hajasbaba gumival nagyon jól néz ki :D
van valami szakkifejezés a szétcseszett gumikra??
megértem a gyomorbántalmakat. én egy sima ringlispílt se bírok.
amúgy én is üdvözlöm az új védjegyedet ;)

pankeey 2010.05.27. 01:38:09

forgatunk ujabb "oktato" videokat ?! ;]
süti beállítások módosítása