atom

Mondatokban

2010.04.04. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! Szólj hozzá! komment
Mondatokban Tovább

Fejben: ötödölőztek Bonyiék. Igen, fejben játszottak, ami nekem kész agylövés volt, hiszen csak annyit láttam, hogy mondják maguk elé: Iksz. Karika. Iksz. Karika. - ez alulról súrolta a felhúzott szemöldökkel mosolygok határvonalamat. Nekem fájt, ők élvezték. Ez van.

Telefonban: "A legszívesebben feldugnék az orromba egy sterimót és egy órán át nyomatnám bele a vizet." - mondom a telefonba miután kitakarítottuk a garázst és összeragadt az orrom a portól. Mellesleg úgy mentem végig az utcán, hogy koszos volt az arcom és pókhálós a sapkám, de ezt csak a szerkesztőségben vettem észre:P

Klubban: Megjött az új kamerám. - mondom Busának kaja közben. Mi? - kérdi vissza. _ Megjött az új kamerám. - mondom újra. _ Milyen Pamelád? Guminő? - kérdi Busa. Na jah, mielőtt beszélni kezdek le kéne nyelnem a kaját, mert a kamera Pamela lett, ami nem lehet más mint guminő:P Volt egy másik szenzációs beszélgetésünk is, de azt most nem idézem:P

Telefonban: Felhívott megint a borotvás cég, akik a szuper borotvát árulják. Mondtam, hogy már hívtak és nemet mondtam, köszönöm. Miután letettem megbeszéltük Bonyiékkal, hogy ha legközelebb hív és borotvát kínál, akkor Csubakkásan üvöltözök majd a telefonba:D Vagy elmagyarázom, hogy én gyantázom az arcom, illetőleg szentségtörésnek állítom be a borotválkozást, mint a modern világ egyik gonosz vívmányát, amit tilt a vallásom.

Fülemben: újabb két hanggal kevesebbet hallok. A héten először a bal, s aztán a jobb fülem kezdett el sípolni, amiről köztudott, hogy azt a hangot (frekvenciát vagy mittomén' mit), akkor halljuk utoljára. Szóval fülenként egy hanggal kevesebb. Remélem azért ilyen nem lesz sűrűn.

Ágy mellett: Mi a f*sz? - kérdem magamtól reggel, amikor az ágy mellett és a szekrény közt, az alig vállszélességnyi helyen ébredek pénteken. Á! A k*rva életbe! - teszem hozzá, amikor nem tudok felkelni, mert annyira elfeküdtem a hátam. Hogy miképp kerültem oda teljes harci díszben (párna, lepedő, takaró) az éjszaka, azt nem tudom...

Maffiában: igen ott. Nemrég némi kávépénzt összedobva tippeltünk melóhelyen a Haladás-Debrecen meccs eredményére. Miután megtudtam, hogy milyen sportág és mi is az a tipp, mondtam két számot, amely végül a legközelebb állt a későbbi eredményhez (2:1). Örütem, azt hittem nyertem, majd kiderült, hogy csak a pontos találat ért, és majd a következő meccsnél dobunk megint valami aprót az eddigihez. Mondtam, hogy én azt sem tudom, hogy a focit eszik-e vagy isszák, meg mi van, ha nem akarok játszani. Csak ennyi volt a válasz: "Nincs kiszállás." - hát nem olyan, mint a maffia?!:P (Azóta a tippjáték véget ért, a nyertes vett mindenkinek egy sört. Nem is olyan rossz ez a maffia:P)

Tovább a poszthoz
Szólj hozzá! komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr391874410

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: raw live 22/8/17 2019.06.12. 05:46:56

40th birthday speech for husband free - myaqext

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása