atom

Hófedte négykerekűek (BP)

2010.02.15. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 1 komment komment
Hófedte négykerekűek (BP) Tovább

Amikor Pesten jártam (írtam róla itt), csináltam pár fotót autókról is. Mondhatni vadásztam egy-két olyan kocsira, amelyen sok hó volt. Az egyik ilyen az Opera közeli kis utcában parkoló Fiat 500-as volt, messziről kiszúrtam a kis sárgát.

Ezt az Alfát pedig Budán láttam meg, amikor sétáltam le várból. Milyen jó buli lehet egy ilyen parkolóhelyről kiállni, amikor friss hó van. Bár a kocsi tulajdonosa úgy tűnik, hogy ezzel nem próbálkozott. Én sem tettem volna.

E Trabantot a Budai várban, avagy várnegyedben kaptam lencsevégre. A kocsi tetején lévő hó vastagságából ítélve nem használták a trabit az elmúlt pár napban. Mellesleg így áramvonalasabb lett az autó:)

S végül ez az Alfa, ami a fenti Trabanttól pár méterre parkolt. Gyerekeknek már ideális lenne szánkózáshoz.

Persze ezeken kívül láttam még jó sok autót hóban, illetve hó alatt, de nem mindig volt kéznél a fényképezőgépem, így azok csak agyam fotóalbumába kerültek be (amint lesz technológia a képek megosztására, felteszem azokat is ide). Szombathelyen is szoktam látni reggelente egy-két fotógyanús négykerekűt, na majd lövöldözöm, gyűjtögetek:P

Ígértem a múltkori bejegyzésemben plusz képeket a pesti sétáról, nos azok már felkerültek egy galériába, ide kattintva megtekinthetők, csemegézzetek.

Tovább a poszthoz
1 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr761757650

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása