atom

Új jövevény a bunkerban - elmacskásodás...

2009.12.08. 09:15 | Atom | Szólj hozzá! 10 komment komment
Új jövevény a bunkerban - elmacskásodás... Tovább

Új jövevény kapott helyett a bunkerban: Morisz (azt még nem döntöttem el, hogy hogyan írom ugyanis két lehetőség van: Maurice illetve Morris)
Mindig is volt macskánk (bent, kint), macskás családban nőttem fel, viszont a mára kialakult baráti köröm nagy százaléka nem kedveli a macskákat (vannak fokozatok: nem kedvelem, utálom, allergiás vagyok rá, vidd innen!, aranyos, szeretem). Legutóbbi tábort kevesen gazdagítják, de nekem lett macskám, s nem nekik. Pont.

Vasárnap örökbefogadó nap volt a Fressnapf-ban, és a helyi állatvédő szervezettől elhoztam egy macskuszt. Eredetileg nem őt néztem ki, hanem egy másik kandúrt, de amikor megláttam ezt a fehér bundát ezzel a kék és sárga szemmel, valahogy megfogott. Kétszínű szeme van, amit pigmenthiány, valami ilyesmi okoz. Bonyi szerint a PhotoShoptól van...

Hazaérve a szokásos "elbújós, aztán mindent körberohangálós" szertartás megvolt, szerencsére az almot egyből megtalálta s még nem volt ilyesmi gondom a két napban.

Szoknunk kell egymást...
Nem olyan egyszerű hirtelen alkalmazkodni, de mivel régóta szerettem volna már macskát, ezért meghoztam az áldozatot és teszek érte. Mondjuk vasárnap amikor terveztem, hogy lassacskán alszom, a macsek felkelt és máris hiperaktívan szétszedte a lakást. Levadászott mindent, vadmacskának képzelte magát. Később kifárasztottam lasztival, megvártam, hogy újra elaludjon és mentem én is pihenni.

Éjjel arra keltem, hogy a lábamnál alszik, akkor levittem a galériáról, hiszen akárhogy is van, nem osztom meg az ágyam vele. Reggelre már az ágyammal szemben, a szennyestartó-kosár tetején aludt, ami szintén nem annyira buli, de majd csak megszokja, hogy mit lehet amikor otthon vagyok és mi-minden mást csinálhat, amikor egyedül van a kégliben:P

Még nekem is szoknom kell, hogy nem csak az enyém a lakás, kicsit fura, hogy osztozkodunk... Tegnap este már tudta hol a helye, jött volna az ágyba, kétszer elküldtem, aztán felmászott a szennyestartóra s ott aludt egész éjjel. Dorombolni azt tud, csak kicsit náthás, így néha egy lyukas-turbójú dízelre hasonlít a hangja:P Egyébként bátyámnak is pont a múlt héten lett macskája. Ejj-ejj... Elmacskásodtunk...

Tovább a poszthoz
10 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr781581078

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hanzs 2009.12.08. 09:28:30

Atom, te egy újabb kategória vagy!
Te rajongassz ezért a macskáért!
Egyébként így a legjobb a neve csak simán Morisz-lként, sztem.

ditlzon 2009.12.08. 10:23:48

Bonyi! nem lehet mindent poposoppolni! :-)

-Ani- 2009.12.08. 11:29:58

Édes! Ma megyek és megdajkálom! :)))
körmöcskefát kell rakni a lakásba, különben mindent tönkre tesz...

bnyhdz 2009.12.08. 11:44:04

Fülöp... Morisz... Igazi dohányos vagy.

charlie 2009.12.08. 11:57:00

Morisz, ez így jó :

nagyon cuki macska :)

Hanzs 2009.12.08. 13:46:11

@bonyi z.: te hülyeeeeeeeee
fülöp morisz :) LoL

pankeey 2009.12.08. 14:07:17

meow, meow ... e-e-e ;]

Hajnal Pappa 2009.12.08. 14:41:26

tökjóóó, még képet!:) Amúgy köszi, most ezt látni fogja Móni, és cicát akar karácsonyra..:P

Penya666 2009.12.09. 18:18:43

Azt ugye tudod hogy arra a fulere suket ami a kek szeme oldalan van?
Amugy nekem tejesen kek szemu van es teljesen suket. Mert albino. De az mar 7 eves. Ja es macskak rulez!

Sunboy 2009.12.09. 22:11:58

Olyan cuki (utálok ilyen szavakkal dobálózni) de nagyon tündéri a kétszínű szemével. Sok boldog pillanatot vele ...
süti beállítások módosítása