atom

*megjegyzés* - már megint agyonnyom az ünnepi dömping

2009.12.07. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 5 komment komment
*megjegyzés* - már megint agyonnyom az ünnepi dömping Tovább

Itt a december. Teli van mindenféle ünneppel, szülinapok, pirosruhás szakállasok, miegymás. A postaládámban naponta 10 kiló szórólap csücsül, várva, hogy átnézzem vagy egyszerűen csak a szekrénybe dobjam, hogy onnan vigyem szelektívbe. Nekem mégsincs ünnepi hangulatom így december elején, hiszen karácsony majd valamikor 23-24-e körül kezd rám hatni... Azért tegnap megnéztem az újságokban, hogy miket kínálnak a multi-óriások: minden olcsó, féláron, akció, karácsonyfa, hóember meg üvegdísz, a készlet erejéig! LCD tévék egymás hegyén-hátán, HD felbontás - mert ugye anélkül élni már nem lehet - szóval beindult a karácsonyi dömping.

Nincs is ezzel semmi baj. Aki türelmes volt, most akár 10-20 ezerrel is olcsóbban is megvehet valamit. Aki meg eddig nem vett, most majd megteszi, mert kihagyhatatlan az ajánlat. Így esik meg, hogy bemegy a delikvens a műszaki áruházba, mert ha már a szomszédnak is lapos tévéje van, akkor neki is kell egy. (bár ezek némileg kevesebbet fogyasztanak a normál tévéknél, így annyira nem baj, hogy leváltják a régi képcsöves csodákat). Megveszik az eladó tanácsára a nagy-nagy átmérőjű HD tévét, aztán otthon rádugják a szobaantennát, és szuperélesben nézik a szemcséket a képen, meg Mónikát. Na mindegy, egyszer majd mindenhol digitális HD lesz a jel, előre kell gondolkodni...

Kimentem pénteken a Tescóba is, bedugtam a fülemet egy hangoskönyvvel, aztán próbáltam elviselni a sok tolakodó embert, akiknek mindig pont velem szemben kell jönniük, bármennyire is csűröm-csavarom az irányt a sorok közt. Legközelebb este megyek, akkor kevesebb a pumpafej. Kb. 2 percbe telt mire, sikerült a Milkákhoz férnem. Pedig nem azért toporogtam ott, mert akciós volt, hanem azért, mert megkívántam az epreset belőle. Affene. Rászóltam az előttem, kocsijával keresztben álló, polchoz hozzáférést így kizáró embernek, hogy adjon egyet, mert úgy láttam, hogy napestig nem mozdul, s mindegyik csoki összetételét elolvassa, mind a kétszáz nyelven, ahogy rá van írva... Váááá!

Ezentúl csak übernyugodtan megyek teszkózni... A pénteki egész napi ünnepi dömpingből hirtelen sok lett...

 

Tovább a poszthoz
5 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr491565413

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Törzsvendég:-) 2009.12.07. 08:11:47

Az itteni nagy Tescóban eddik kétszer voltm,utoljára szombaton.Most megfogadtam,hogy a büdös életbe többet oda nem megyek.Tavaly a Tokajival akartak átcseszni,most meg Öcsémmel szarakodtak,a pénztárosnő elrontotta a kártyás fizetést lehúzta másodjára is (24.000.-Ft-ot) aztán sztornozótt vagy a tökszár tudja mitcsinált,jöttek az sms-ek 48.000 mínusz,vissza a kasszához,telefonálgatás,nyugodjon meg nem lett kétszer levonva,de menjen be hétfőn (ma ) a bankba és majd ott helyreteszik.Öcsém feje nem durrant el egy cseppet sem.

Hajnal Pappa 2009.12.07. 10:04:21

Pénzpénzpénzpéééénz....

-Ani- 2009.12.07. 11:32:06

Szerintem hétvégén és hétköznap délután nem kell menni vásárolni ilyen helyekre. Este későn, hisz nyitva van, vagy dél körül, amikor mindenki dolgozik..szép nyugodtan... én legszívesebben jövő januárig nem mennék. Akkor király, mert mindenkinek elfogyott a pénze és senki nem tülekedik.. :)

tüncite 2009.12.07. 15:59:02

2 féle ember van, aki tudja, hogy miért megy a boltba, és aki nem. én személy szerint az első csoporthoz szoktam magam sorolni, és mindig megdöbbenek rajta, sőt fel is húzom az agyam rajta, h azok akik a második csoportot képviselik milyen zseniálisan fel tudják tartani azt aki tényleg vásárolni megy...

zsozso82 2009.12.07. 23:17:19

Szerintem 19-én meg fog csapni a szele... @ Wien, Rathaus, SCS.... :D
süti beállítások módosítása