atom

*megjegyzés* - tompa bejegyzés

2009.12.02. 19:25 | Atom | Szólj hozzá! 1 komment komment
*megjegyzés* - tompa bejegyzés Tovább

Este, negyed nyolckor végre eljutottam az e-mailjeimhez, elkezdtem a napi rutint, megnéztem mindent, beírom a blogom is, hogy minden rendben van-e, erre azt látom, hogy nem.

Tegnap este megírtam a bejegyzést, szép hosszan, erre elfelejtettem élesíteni, hülye szóviccel élve tompa maradt. Én nem ellenőriztem reggel nyolckor, amikor bekapcsoltam a gépet a munkahelyen, Bonyi látta, de nem szólt, mert azt hitte, hogy a napom alatt kialakult káosz az oka, tehát így maradt. Ejj, pedig csak egy pipa hiányzott a megfelelő helyről:P

Na mindegy. Most már nem teszem ki, mert a káosz-napom után hazaérve nem lesz kedvem gép elé ülni, így közel 12 óra után kezd kicsit undorom lenni már mindentől, és ma amúgy is kifejezetten agresszív volt délutánra a hangulatom. Elteszem a mai bejegyzésem (nem ezt) holnapra:)

További kellemes miegymást! *Atom agyhalott állapotban megnyomja az OFF gombot (ököllel)*

 

Tovább a poszthoz
1 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr61569498

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csacse · http://csacsee.blog.hu/ 2009.12.02. 23:08:29

remélem a forralt bor jól esett a főtéren :O
Tessék PIHENNI!
süti beállítások módosítása