atom

Mondatokban

2009.11.08. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 3 komment komment
Mondatokban Tovább

Bűnvadászat közben: Azt vágjátok, hogy egy B kategóriás filmet nézünk úgy, mintha egy A kategóriás szuperfilm lenne? - kérdi Bonyi, miközben a Bűnvadászokat néztük (Boniy, Csabi, Zsótti, én). - Nekünk a Bud Spencer és Terence Hill filmek mindig A kategóriás filmek lesznek - feleltem.

Teázás közben: megjegyezték, hogy "jóképű" vagyok. Végre nem szőrmóknak hívnak, ha már kétnapos borostám van.

Kirakózás közben: Mi a francnak kellett megtalálnod ezt a dobozt?! - teszi fel Csabi a költői kérdést puzzle-özés közben.

Forgalomban (heti gyűjtés): Menj már azzal a kurva dzsippeddel! Jesszusom, te meg mit csinálsz? Úgy van! Hol jössz át? Jhaaaajj. Ezt nem hiszem el!? Ez az egész város egy forgalmi összeesküvés! Seggagyú! Halló! A szembesávban állsz, most mit akarsz?! Halló!?

A képlet című film elején: ááá ez a zene ment a zuhanás elején is.

a zuhanás című film után: húúú

a képlet című film után: hűűű

munka közben: "Atom most keresi a lelki békéjét." - mondja kollégám, aki egésznapi szótlanságomat valamilyen rituális lelkiállapotnak tudta be. Mondjuk tényleg kerestem aznap a békém, nem szóltam sokat. A dohányzóban is olyan spirituálisan fújtam a füstöt.

szerkesztőségben: Azt olvastam, hogy lehet sokat kávézni, nem árt. Atom egy kávét? - kérdi Bonyi. - Most ittam kettőt. - válaszolom. - De itt azt írják, hogy lehet sokat kávézni...

Dohányzóban: Harmi-harmi-harmi-harmi-harmi.. ööö. Azt hiszem ezt egy kicsit túl sokszor mondtam - esik le, miközben ki akarom mondani a "harminc" szót.

Csomagtartónál: Ki a f@!&!!% hív? - mérgelődöm, mert egyik kezemben polctartók, másikban táska. - Biztos a Bonyi! - mondja Busa. Lepakoltam, előkapartam a telefont, majd beszélgettem Bonyival...

Osztrák bútoráruház raktáránál: - Ide fog jönni a srác. Visszaadja a papírt és majd elmondja, hogy ha bármi gond van, akkor ezzel tudsz majd visszajönni. - mondja Busa. - Ezt azért mondtad el, hogy ne ijedjek meg, hogy: Mit mond? Nem értem. Mi van? - kérdem. - Igen. - feleli higgadtan. Azt hiszem túl jól ismer:P

Klubban: Megfoghatom a hajad? - kérdi tőlem egy lány. - Ööö... Igen. - Tényleg olyan kemény, mint amilyennek hittem. - ekkor levegőt veszek, majd Orsi hirtelen belémfojtja a szót: Nehogy lecsapd ezt a labdát. - Affene. Ő is jól ismer. Pedig magas labda volt:P

Egészségnapon: A francba! - szitkozódik Csabi öt kisgyerek előtt, akik tanultak egy új szót. - Heh! Ez kurvajó! - mondom én öt kisegyerek előtt, akik így tanultak még egy szót...

Tovább a poszthoz
3 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr571492747

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bnyhdz 2009.11.08. 11:10:56

A Bud Spencer filmet nem abban a felállásban néztük ám meg... Taki és Pankeey voltak ott, Csabi szerintem nem, Zsolti meg mintha hazament volna.

zsozso82 2009.11.08. 12:26:21

ez így van Bonyi.. én otthon a "Megint dühbe jövünk"-et néztem a héten :D:D

Atom · http://atom.blog.hu 2009.11.09. 00:25:28

Jól van na.. Keverem a napokat...
süti beállítások módosítása