atom

Ti mit csináltatok tegnap (október 23-án)?

2009.10.24. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 4 komment komment
Ti mit csináltatok tegnap (október 23-án)? Tovább

Itt volt most ez a tegnapi szabadnap, amivel együtt most ismét hosszú hétvége közepén vagyunk. Így a nap végén (pénteken este) elgondolkodtam, hogy vajon jól telt-e a "szabadnap", amikor kivételesen csak fél-1 órát dolgoztam. Úgy vélem igen, bár nem fejeztem be mindent, mégis a nyolc felírt feladatomból hatot megcsináltam:)

1. feladat: később kelni a megszokottnál
10:30-ig húztam a lóbőrt

2. feladat: mosni
két adag ruha kimosva, megszárítva

3. feladat: vasalás
hát ööö, az most elmaradt...

4. feladat: kocsimosás
még a porszívózás is belefért! Luigi most csillog-villog:)

5. feladat: takarítás
rendesen rend van, alig ismerek a bunkerra.

6. elmaradt dolgok rendezése/megnézése stb a gépemen
elmaradt. Ej, ráérünk arra még!

7. Atom-generál
na majd reggel borotválkozom

8. szelektív hulladék elvitele a gyűjtőhelyre
a kukák három szatyor papírral és egy szatyor műanyaggal megetetve

Ezen kívül persze csináltam még ezt azt, belefért. Ettem egy jót, autókáztam, Bonyi átjött kicsit, kötögettem a házimozit, miegymás. És persze még itt van a szombat is, aminek egy részét még elütöm ezzel-azzal, amik váratnak magukra, mert a "rohanó" hétköznapokon nem csinálom meg őket. S persze felteszem a kérdést, amit május elsején is megkérdeztem: Ti mit csináltatok tegnap?

Tovább a poszthoz
4 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr641470996

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Törzsvendég:-) 2009.10.24. 07:43:45

Voltam otthon anyukáméknál,aztán hazajöttem és kidobáltam az erkélyről a kinyiffant paprikákat (amiről már leszüreteltem a csillit),aztán ültettem balkonládába 5 tő télálló szép színes (narancs,lila,citrom,világoskék ciklámen ) árvácskát,mert ugye télire kell egy kis vidámság. Aztán pedig dvd-n megnéztem az Alvilági játékokat amire rájöttem,hogy már valaha láttam.:-)De jó film volt,hmmm ettem kolbászt is közben.:-)Ja és hímeztem is tegnap (keresztszemes,karácsonyra készülök:-).

igor2 2009.10.24. 10:34:03

Hát nekem fárasztóbb volt a napom mert én egész nap malteros vödört hordtam.

pankeey 2009.10.24. 13:37:48

munka, seta haza, tom&jerry (kutyabajok) , interstate 60 (dvd), butykoles, alvas
süti beállítások módosítása