atom

A legszebb vadászgépes videó - "belezúgtam"

2009.09.10. 12:35 | Atom | Szólj hozzá! komment komment
A legszebb vadászgépes videó - "belezúgtam" Tovább

A stipistop rendszeres olvasója vagyok, a múltkor láttam ott egy vadászgépes videót, amit megnéztem, aztán újra megnéztem, aztán újra és újra és újra... Teljesen belezúgtam. Annyira szép képek, annyira jó zenével, annyira... Á... Teljesen a hatása alatt vagyok..

Elképzelem, ahogy elém áll kisgyermeki énem, aki órákon át feküdt a kisház tetején és a közeli katonai repülőtérről felszálló gépeket bámulta. Előttem áll, kezében azt a kis kopott szürke fém vadászgépet szorongatva - amivel évekig berregtem, megannyi harcot vívtam és berepültem a világot - majd megkérdezi: Én pilóta akarok lenni! Miért nem lettem az? - ekkor eszembe jutnak e videó képei, s szótlanul lehajtom fejem, hogy kerüljem az álmodozó kissrác kérdő tekintetét...

Nem is dícsérem tovább, azonnal klikk a videóra!

Tovább a poszthoz
komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr111372840

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsozso82 2009.09.10. 12:42:34

ez tényleg szép :D
süti beállítások módosítása