atom

Atom nem tud kakukkolni - már megint illusztrációvá lényegültem

2009.07.30. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 1 komment komment
Atom nem tud kakukkolni - már megint illusztrációvá lényegültem Tovább

Van az úgy, hogy amikor kimegyek felvenni egy anyagot, akkor nem minden a megbeszéltek vagy az eltervezettek alapján alakul. Volt, hogy a 3d mozizásról írtam a Savaria mozihoz kapcsolódóan, aztán végül kettő helyett egy fotóalanyom lett volna, aki egyedül mégsem akart szerepelni, így gyorsan állványra tűztem a gépet és behuppantam mellé, így téve egyszerre magam a cikk szerzőjévé, fotósavá és még a képen szereplő egyénné is. Ez a kép így nézett ki: érdemes megjegyezni a pólót és a borostát

Tegnap egy karóra-telefonokról és bluetooth-os órákról szóló anyagot vettem fel (ez ide kattintva olvasható), tudjátok az egyik egy óra kinézetű telefon, a másik meg az olyan óra, mint amit kaptam a telefonomhoz s itt már írtam is róla. Tehát kimentem felvenni az anyagot, a fotóalanyom viszont nem tudott eljönni, aki biciklivel pózolt volna a karórában, így maradt az a lehetőség, hogy az interjúalanyomat beszéljem rá egy fotóra, amit inkább nem erőltettem a második nem után, így maradt a jó öreg módszer: akasszuk a hóhért, s megint egyszerre lettem cikkíró, fotós és szereplő. A dolognak két pikantériája van, tessék csak megnézni a pólót és borostát

Tehát megint szőrösen és ugyanabban a pólóban vagyok, kicsit még utómunkáztuk az arcszőrzetem, de korántsem annyira, hogy ápoltnak tűnjön:P Végül is lehet csak egy pólóm, ha azt minden nap mosom nem? - amúgy már úgysem emlékszik senki sem az első képre, úgyhogy nem érdekes. Közben rájöttem, hogy a borosta soványít, így sűrűbben fogok borotválkozni, a bal szemem meg kisebb.

Jah, a másik pikantéria: nem tudok kakukkolni
A nyomtatásban megjelenő cím: Kakukkolni nem tud - s persze alatta ott virítok egy bringán, ami nem Fülöpöm. A cikk címhez vonatkozó részében felsorolásszerűen említem a telefon funkcióit, majd végül írom: "épp csak kakukkolni nem tudnak" - na igen, de ugye egyben és hirtelen ránézve az-az első benyomás, hogy Atom nem tud kakukkolni:P Itt a vázlatos nyomtatás, mert nincs kedvem reggel újságot scannelni:P

Már előre hallom a holnapi köszönéseket reggel a szerkesztőségben: Kakukk!

Tovább a poszthoz
1 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr961276786

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hajnal Pappa 2009.08.02. 15:37:09

de tényleg nem hallottalak még kakukkolni!:)
süti beállítások módosítása