atom

Sheepfilms - a kép másképp

2009.07.21. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! Szólj hozzá! komment
Sheepfilms - a kép másképp Tovább

Már régóta vártam, hogy a sheepfilms-es* srác egy újabb videóval rukkoljon elő s végre benézve a youtube-ra azt látom, hogy alkotott.

*sheepfilms-es srác: időről-időre újabb, speciális effektel elkészített általában humoros jellegű videókat alkotó srác, akinek hülyeségein jókat nevetek (mint most is tettem)

Az első 33 másodpercben azt hittem, hogy egy lapos poént látok, aztán amikor besétált a képbe már vihogtam. (Eleinte nem is néztem, hogy mi van a felszegelendő képen) - annyira bírom ezeket a rövid kis hülyeségeket:)

Jó, hogy egyeseknek van türelme ilyen nyugodt esti szféra ellen elkövetett támadásokat kreálni. Muhaha. Na most pedig húzok a helyemre, mielőtt elaludnék, mert már megint bólogatok és nem szeretném, hogy megint bejegyzést kelljen iratnom, mint a múlt héten:P

Korábbi sheepfilmses bejegyzéseim ide kattintva!

Tovább a poszthoz
Szólj hozzá! komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr271257889

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása