atom

Gólya-baba-gyerek-felnőtt-öreg-halott - gyors sors 52 másodpercben

2009.06.19. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 5 komment komment
Gólya-baba-gyerek-felnőtt-öreg-halott - gyors sors 52 másodpercben Tovább

Tegnap futottam bele ebbe a videóba, amin egy jót vigyorogtam, persze a sörös és a szexes résznél:P Csupán 52 másodpercben foglaltak össze egy-egy életet, amolyan gyors sors. Annyira jellemző és annyira jó:)

Van még pár ilyen jellegű videó a neten, egyik kedvencem ez az Xbox reklám, miszerint rövid az élet, ezért játsz többet.

Ha nem is játszom többet, de valami van benne. Manapság úgy pörögnek a napok, hogy észre sem veszem őket. Aztán hipp-hopp eltelik egy hét, egy hónap, egy év... Azt mondják később majd gyorsabbnak fog tűnni. Nekem ez a tempó már elég gyors, nem szeretnék végigszáguldani egy IC-vel az életemen. Így is épphogy eltelt egy kis idő és máris ennyit változtam.

Hogy a baloldali képen hány éves vagyok, azt talán Anya tudná megmondani. A jobb oldali kép pedig 18 napja készült, talán kicsit mintha nagyobb fejem lenne és vékonyabb lennék, mint kiskoromban. A baloldali képen valamiért duzzogtam, biztos süti-hiány volt vagy valamit nem kaptam meg. A jobboldali képen pedig a k*rva nagy gazban parkoltunk és most ne fotózz fejet vágok.

Tovább a poszthoz
5 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr981194638

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pankeey 2009.06.19. 08:02:13

duzz-duzz ;]
4 eves? :)
ps.: mellesleg betiltott xbox-reklam :)

Törzsvendég:-) 2009.06.19. 09:42:36

Az első videó nagyon jó volt.Ahh ne is emlékeztess az idő múlására,mindig az elmúlsz 20 és elmúlsz 40 elmúlsz lassan szépen és csendben klasszikus jut eszembe.Nade a nagy bölcsek szerint minden csak hozzáállás kérdése.:-)
www.videoplayer.hu/videos/play/272835
A kiskori képen szerintem olyan 5-6 éves lehetsz.:-)Én utáltam gyerekkoromba amikor fotoztak,majd egyszer mutatok egy űberdurcása képet.:-)

Hajnal Pappa 2009.06.19. 10:56:52

naggyon jó, a gólyáról jutott eszembe:
filmbuzi.hu/archives/2009/06/10/partly-cloudy-az-up-elotti-kisfilm/
új Pixar kisfilm,erre mondják,hogy éééédes!:)
/Ez indán van,ami remélem hamarosan működni fog,mert amúgy jútubról törölgették le serényen!/

-Ani- 2009.06.19. 14:37:58

Yesss! 5-6 között, Veréb eltaláltad!
Tóni muszáj azt a másik képet is mutogatni? Nekem pont jó lenne ha a blog tulajdonos az első képen lenne ismert. :)))))

Atom · http://atom.blog.hu 2009.06.19. 16:48:32

pankeey: még a víz alatt vagyok:P
Veréb75: várom a képet, addig hallgatom tovább a Rapülők nótákat:)
ewok36: egyelőre nem tölti be (ez lehet, hogy a munkahelyi gép gondja). Épp a napokban kerestem youtube-on, de nem leltem:(
Anya: Azért erős lenne, ha egy 5-6 éves kölyökként ismernének - pl.: Bejegyzés részegen:P
süti beállítások módosítása