atom

*megjegyzés* - ha netán megvan valakinek a csaj száma

2009.06.12. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 3 komment komment
*megjegyzés* - ha netán megvan valakinek a csaj száma Tovább

pankeey küldött egy levelet. Kattintok a beillesztett linkre és megjelenik előttem egy lány fotója.. ..később pedig csak szedegettem össze az állam... Amint a képre néztem, egyből megragadott. Hirtelen köpni-nyelni sem tudtam. Ott van a képen. Ő, akiben megtaláljuk a másik felünket, felfedezni véljük önmagunkat. Beleolvadtam a székbe...

Jhajj.. Be is teszem háttérnek valahova:) Katt a továbbra a képért!

Arról most ne nyissunk vitát, hogy a hajszárító nincs bedugva. Egyszerűen úgy jó ez a fotó, ahogy van.

Tovább a poszthoz
3 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr681180187

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hajnal Pappa 2009.06.13. 11:19:24

DEHÁT NINCS BEDUGVA!!!!:D

Atom · http://atom.blog.hu 2009.06.14. 23:46:37

Azért nincs bedugva, mert Eric fél a hajszárítóktól és először össze kell barátkoztatni vele. Nézd meg, nem is mer ránézni!
süti beállítások módosítása