atom

Ti mit csináltok május elsején?

2009.05.01. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 7 komment komment
Ti mit csináltok május elsején? Tovább

Május egy, május egy, plusz hosszú hétvége. Ti mit szoktatok csinálni május elsején?
Én pár éve még kimentem majálisokra, de tavaly már az sem érdekelt, hiszen csak vursli van olyan zenével és programokkal, ami nem köt le. Manapság már egy sétára sem nagyon.

Tavaly már magasról tojtam a körhintás valamilyen koncerttel egybekötött programokra, inkább elmentem fotózni a Fő térre, ugyanis a tánc Világnapja programjait ilyenkor tartják a városban. Idén is ez lesz. Naponta majd többször kisétálok megnézni egy-egy műsort, s talán fényképezek is majd ezt-azt:)

Így a youtube-on bolyongva belegondoltam azért abba, hogy milyen nagy vizuális élmény lehetett régen egy május elsejei felvonulás. Nagyon látványosak lehettek, és most vonatkoztassunk el a rendszerektől. Gyerekként tuti biztos megőrültem volna a több ezer embertől és a monumentális alkotásoktól:P

A wikipédiában megnézve május elsején egy csomó minden történt, nehéz is lenne felsorolni. Talán kiemelném Ayrton Senna halálának 15. évfordulóját. Sosem voltam nagy f1 rajongó, de erre pl. emlékszem.


Apropó. Ti mit csináltok május elsején? És a hosszú hétvégén? Én azt hiszem most kicsit pihenőre veszem a figurát. Holnap még fotózgatok, de csak lazán. Szombat bolhapiac. Aztán kicsit helyrepofozom a kéglit s egyebek... Az elmúlt hónapban 11 koncerten voltam és még egy tucat eseményen. Most kibírom anélkül is:P

Tovább a poszthoz
7 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr231096238

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pankeey 2009.05.01. 08:35:47

majus 1: reggeli robot;
hosszuhetvege: 2x12h esti robot

Törzsvendég:-) 2009.05.01. 20:43:39

Munkával ünnepeltem a Munka ünnepét.

Törzsvendég:-) 2009.05.01. 20:44:58

A bolhapiac miatt irígykedek kicsit,azt nagyon komáznám én is.Imádok lomok között keresgélni.:-)

Tommi 2009.05.02. 08:41:11

Mecsókat várok a bolhapiacról ám :)

Hajnal Pappa 2009.05.02. 23:46:24

Balatonfüred...verseny...kamerázás...leégett nyak...másnaposság...energiaital-rekord...rekeszizom-sérülés...asszem minden kipipálva,éljen Május 1.!

tompysoft 2009.05.03. 12:24:05

alvás, resti-sör, hazaebéd, főtérmászkálás, sicmajális, gellérterkélyparti, nemalvás. :D

Atom · http://atom.blog.hu 2009.05.04. 22:23:28

ébredés - fotó - galériafeltöltés - Atom Bunker takarítás - Zsótti - fotó - Bonyi - Zsótti - blog - mesék - alvás - ébredés - Zsótti+Anyáék - bolhapiac - shopping - Metro - Lidl - galéria - Busa - Praktiker - Family Center - Tesco - blog - Bonyi - Tesco - alvás - ébredés - felmosás - Zsótti - galériafeltöltés - alvás
A köztes időkben némi kaja, némi tévé, némi semmi:P
süti beállítások módosítása