atom

Autók in Frankfurt

2009.04.09. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! Szólj hozzá! komment
Autók in Frankfurt Tovább

Frankfurtban járva több autót is sikerült lencsevégre kapnom, amelyek egy részéről úgy gondolom, hogy érdemes egy-két mondatot írnom. A két nap alatt megannyi olyan autót láttam, amit lekattintottam volna, csak ugye nem úgy jár-kél az ember non-stop, hogy ujja az expógombon van és a nézőkén keresztül vadássza a megörökítendő pillanatot. Típusokban kicsit gyenge vagyok, így ha valaki tudja mit látunk a képen, nyugodtan kommentezzen!

Az egyik említésre méltó autó ez a Citroen, amiből manapság már nem sok gurul az utakon.

A másik ez a Volvo, ami egy gyárterületen parkolt.

Aztán láttam egy kabriót is, amiről még azt sem tudom, hogy milyen márka, nemhogy milyen típus:P

Akadt még egy Corvette is, amit lekaptam, de sok olyan is volt, amit sajnos nem tudtam. A lakk-fekete Mustangtól a Ferrari-ig. Legutolsó autónál pedig ötletünk sem volt, hogy milyen SUV áll a parkolóban.

Tovább a poszthoz
Szólj hozzá! komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr41054433

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása