atom

*megjegyzés* - Csomagot kaptam (lájf!)

2009.03.19. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 9 komment komment
*megjegyzés* - Csomagot kaptam (lájf!) Tovább

Időszámításunk után a 2008-as év december havának 28-ik napján 8 óra 1 perckor érkezett egy komment egy hölgy olvasómtól (Veréb75) a blogomra e Csutkás bejegyzéshez vala. Mondhatni ez volt azóta csak fejlődő kommunikációnk első alapköve:)

Ilyen-olyan-amolyan filmekről beszélgettünk, ki mit szeret stb., aztán kiderült az elsüllyedt világok kapcsán, hogy adatot kell cserélnünk, és mindenféle online tárhely és egyebek helyett postán (szeretek levelet kapni és írni:)) Annak meg van a hangulata:) Kézírás, feladás, apróságok (rajz vagy egyebek:) Nálam a levelezésre külön papírkészlet és miegymás volt fenntartva pár éve, annyira űztem:P

Visszakanyarodván a témához: Adatmegosztásra a postát választottuk, így tegnap az alábbi kis pakkot találtam a postaládámban (érdemes megfigyelni a bal alsó sarokban a napocskás matricát. Na ugye! Az apróságok:).

Örültem neki. Nem csak azért, mert csomag jött, hanem azért is, mert küldött nekem valaki valamit, úgy, hogy még nem is találkoztunk sohasem személyesen. (és ez a valaki nem az APEH-től vagy valamelyik hivataltól írt:P)

Természetesen nem simán érkezett a pár lemez. A csomagolás is kacifántos, színes lapok illetve egy Shaun a bárányos tok, amin aztán jókat derültem:) Szeretem azt a mesét:) Persze a "Zsákbamacska" szintén mosolyogtató, de egyben valós is. Ki tudja, hogy tetszeni fog-e a lemez tartalma?!:P

Jah, és a bonusz: Prérifarkasos zsebkendő - kész! Taps! Hozom a toronyórát a lánccal. Már csomagolom is és küldöm.

Tovább a poszthoz
9 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr361010359

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hajnal Pappa 2009.03.19. 10:57:06

úúúristen,de régimóóódi,hehe
Én nem is tudom,mikor jött utoljára a postaládába rendesen üzenet,nemcsak holmi spamek reklámújság formájában...nade,ha nem láttad ezt nézd meg,bár lehet neked is friendsben van ez a jútub felhasználó,csak ezt a videóját még nem láttam kommentben>D
www.youtube.com/watch?v=Yns_VwUTpmM

Törzsvendég:-) 2009.03.19. 17:53:44

hipphipphurrá!:-)örülök,hogy odaért.És remélem le is tudod játszani,a tokért meg bocs kénytelen voltam hajtogatni,de ez így legalább környezetbarát.
ewok36:Ezt már rám többen is mondták,hogy maradi vagyok.:-)

Törzsvendég:-) 2009.03.19. 17:54:26

Kedves Atom!
A Részfaszú bagoly hozott ide.:-)

Törzsvendég:-) 2009.03.19. 18:21:29

@Veréb75: Izé réz nem rész.:-)Mellesleg annyira örültem én is,hogy össze-vissza írok.Nem is tudom van ebben valami jó érzés,jó ha másnak örömet szerezhet az ember.Apropó nem kell toronyóra.

Tommi 2009.03.19. 21:18:05

Atom!

Ha nyáron nem tudunk összehozni egy közös Oberwart-beli bolhapiacozást, azt hiszem kénytelen leszel elküldeni a kisautómat :)

Atom · http://atom.blog.hu 2009.03.20. 01:16:38

Pappa: Hogy ez mekkora jó:) A ló szinkronja frenetikus:P
V75: tudom, hogy a bagoly hozott:) Csak tudnám, hogy most mit kezdjek ezzel a toronyórával:P
Tommi: Akárhányszor ránézek a kisautóra (heti 2-3x) mindig arra gondolok, hogy postára kéne adnom:P
Elküldjem?

Tommi 2009.03.20. 06:20:26

Atom: Meggondolom.

Törzsvendég:-) 2009.03.20. 08:33:04

Atom!
Remélem majd bejegyzed,hogy tetszett-e a zsákbamacsek. (meg egyáltalán jól írtam-e meg a lemezeket,tudod-e nézni).
Ha nem tetszik az se baj,ez már csak ilyen.A búcsúba állandóan veszek zsákbamacskát,és még egy értelmes dolg se volt benne soha.:-)
süti beállítások módosítása