atom

*megjegyzés* - A 23-as szám bűvöletében

2009.02.28. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! komment komment
*megjegyzés* - A 23-as szám bűvöletében Tovább

Még annak idején amikor megnéztem a 23-as szám című filmet, már akkor nagyon megdöbbentett, hogy mennyire el lehet merülni egy szám bűvöletében. Stílusosan x óra 23 perc volt, amikor vége lett a filmnek, tehát ha akarja az ember, akkor megtalálja ezeket az "összefüggéseket".

A filmben előjön az a sok-sok 23, ami körbevesz minket. "A latin ábécé 23 alapbetűből áll, Euklidész geometriájának 23 alapszabálya van. A 23 az első olyan kétjegyű prímszám, melynek mindkét számjegye szintén prímszám. 23 másodperc alatt járja a be a testet a vér. A 23 hordozza minden misztikus szám között a legtöbb titkot." - port.hu
Jim Carrey egy könyv miatt a 23-as szám megszállottja lesz, majd szép lassan azt is felismeri, hogy az a könyv róla szól. Végül persze beteges méreteket költ a megszálottság.

Ennél kevésbé indultam be én amikor a 666-ot kerestem és lám-lám meg is találtam, elég sokszor. Ez tényleg azon múlik, hogy mennyire akarjuk a környezetünkbe belemagyarázni.
Ez az egész amúgy azért jutott eszembe, mert a minap mentettem este a blogom, amikor a dátumra néztem ez a kép fogadott:

Nem nagyon látszik, de azért ott van: Megjelenés ideje: 2009-02-23 23:23 Jeee... akkor most bekattanok és mészárolni kezdek vagy veszek egy Michael Jordan mezt:P

Tovább a poszthoz
komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr23970603

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása