atom

Presto - a bűvész, a nyúl, meg a répa

2009.01.24. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 2 komment komment
Presto - a bűvész, a nyúl, meg a répa Tovább

Nem szeretek videó után videót bejegyezni. Képes anyaggal készültem, ami valamiért nem jön össze. Jelenleg ('09.01.24 - 0:20) nem lehet képet feltölteni blog.hu-ra, sem firefox sem IE használatával (az alább beillesztett kép közvetlen másolva lett egy mvűködő oldaról. Álmos vagyok, képet felrakni nem tudok, nos? Naná, hogy videózom.

http://www.movievice.com/wp-content/uploads/2008/05/presto1.jpg

Nemrég linkelte be valaki Prestót. Ez egy nagyon-nagyon-nagyon vicces és jól megírt, illetve érdekes kisfilm a bűvészről és a nyúlról. Imádom a Pixar remekeket, ezt is, de nagyon nagyon!

IDE KATTINTVA NÉZHETŐ!

Tovább a poszthoz
2 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr78886331

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

igor2 2009.01.24. 17:08:14

Hát ez marha jó rég röhögtem ennyit kösz hogy meg mutattad.

Törzsvendég:-) 2009.01.25. 06:02:55

Én is,én is!!!Nagyon szeretem.:-)
süti beállítások módosítása