atom

Gólyabál után...

2008.11.22. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 1 komment komment
Gólyabál után... Tovább

Készítettem magamnak egy adatlapot még a gólyabál előtt, amin feltüntettem előre a kérdéseket és a válaszokat, hogy bármilyen állapotban is hazaérve éjszaka/hajnalban megoszthassam veletek élményeimet (A válaszok betűjelei pirossal.)
Hazaérkezés: 5:05

Milyen volt a gólyabál?
A. jó
B. rossz
C. közepes
D. nem emlékszem
C

Mennyit ittam?
A. sokat
B. amennyit nem kellett volna
C. amennyi jól esett
D. bevittek a rendőrök a közrend megzavarásáért / közszeméremsértésért
C

Csajoztam?
A. igen
B. nem
C. nem emlékszem
D. hááát, hosszú haja volt…
A

Sikerrel jártam, ha csajoztam?
A. igen
B. nem
C. egy pofon nyoma van az arcomon, valószínűleg nem
D. monoklim van, valószínűleg foglalt volt a jelölt:P
E. majd kiderül
E

Szandi jódlizott?
A. Igen, bár nem kellett volna
B. Szerencsére nem
C. nem tudom, mert nincsenek emlékeim az éjfél utáni időszakból
D. Igen, el is akartam rabolni, hogy a hátralévő életünkben jódlizzunk az Alpokban
B

Táncoltam?
A. Igen, de nem sokat, vagy hamar abbahagytam, mert nem divat már az elektro-boogie
B. szerencsére nem, jó kifogás volt, hogy fényképeznem kell
C. próbáltam, de beborultam az asztalok közé az első forgásnál, remélem nem kerül fel a youtube-ra
D. azt mondják igen és hogy én voltam a szerelemvonatos tánc kígyózó embertömegének az elején
A

Nyertem a tombolán?
A. igen, enyém lett a fődíj
B. igen, valami ajándékcsomagot
C. nem nyertem, bunda volt az egész
D. lemaradtam róla
C

Elmegyek jövőre is?
A. Természetesen
B. Ha beengednek akkor igen
C. Nem mert még emlékezni fognak rám évekig
A

Tovább a poszthoz
1 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr24781631

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pankeey 2008.11.23. 03:52:39

jo kis teszt;
remelem meglett ez a zh-d is :)
süti beállítások módosítása