atom

Totál Szombathely - harmadik lettem

2008.11.17. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 8 komment komment
Totál Szombathely - harmadik lettem Tovább

Pár hete beszámoltam itt arról, hogy indultam a 2008-as Total Szombathely elnevezésű versenyen fotós kategóriában. Három képet lehetett nevezni, személy szerint három képemből én kettőnél gondoltam, hogy esélyes (windows és tócsa), és egyet találtam elég frappánsnak, kreatívnak (tócsa), ahhoz, hogy továbbjusson. A windows-al sok volt a munka, saját kútfőmből eredt az ötlet, később persze (már a kép 98%-os készenlétekor) tudtam meg, hogy nem én sz*rtam a spanyolviaszt, ez a technika/kompozíció már létezik:P Mindegy, befejeztem, beadtam, jól tettem. A 32 induló 88 pályaművéből 17-et választott ki a zsűri és bocsátott kiállításra az Oladi Művközpontban (OMK, OÁMK, SIC, vagy hívd ahogy akarod).

Az ott az Atom műve a falon:)...

A 17 kép közt ott függött a Windows című képem, ami már egyfajta büszkeséget eredményezett bennem, aztán elkezdődött a díjátadó. Az első helyezett Kulcsár Bence - Ördögtánc c. képe, a második Szanyi Rita - A lakótelep felé c. képe. Aztán bemondták, hogy: "Harmadik helyezett Garai Antal Atom, windows cimű képe lett." - na ekkor nagyon örültem ám:) Kifejezték többen is, hogy szép képem lett stb, hát nagyon jó érzés volt, sok kézfogás meg minden:)

Vigyorgok ám, Atom örül:)

Az viszont meg nagyon furcsán "érintett", hogy a kézfogás közben stroboszkópszerű vakuesőben kellett állnom. Most már tudom mit éreznek a díjátadókon azok, akiket "szétlőnek" a fotósok:P

Kaptam egy oklevelet és két pólót is, természetesen nagyon tetszik, főleg a "Szombathelyi vagyok" feliratos:P Szombathelyi vagyok, nem turista:P

A versenyen résztvevők képei közül az én kedvencem Mészáros "Sadness" Zsolt képe, a "Téli ablak" volt, ő különdíjas lett. Gratula, mint ahogy a többi helyezettnek/kiállítottnak is.
Másnap máris beblogolódtam a lesifotós blogban, ez szintén örömmel töltött el és ezen a hétvégén mást nem is tettem, csak büszkén járkáltam fel s alá emelt fővel:) (a főképet a lesifotos blogról nyúltam egyébként)
A versenyről és a díjkiosztóról bővebben olvashattok itt.

Érdekes, hogy majd egy éve szintén harmadik lettem egy versenyen és ott is két pólót kaptam oklevéllel, erről írtam itt:)

Tovább a poszthoz
8 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr21770980

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pankeey 2008.11.17. 07:43:19

granulatum!

bonyi fotojan latni is, hogy mutogatva kirohogtek... :-)

ps.: nekem mondjuk a tocsa'd jobban bejon, mint a lakotelep fele c. alkotas ->dehat ez van ...'aalllunk, vaarunk' (:

sebaj, csak igy tovabb!

pankeey 2008.11.17. 07:45:03

+inkabb:
atom vagyok, nem turista! :-)

Tommi 2008.11.17. 12:15:04

Gratulálok ezúttal is!

Zsótti · http://www.motorsport.photobudai.com 2008.11.17. 17:00:06

Sajnos 1.000.000 HUF volt csak a keret megkenni a zsűritagokat, ezért csak a 3. hely... :-) Bocsi...

Amugy gratula :-)

Dr. Garai Gábor 2008.11.17. 18:29:54

Gratulálok és büszke vagyok rád, meg azért is mert az öcsém vagy!

Anyika · http://szerintem.blog.hu 2008.11.17. 18:40:27

Tegnap elfelejtettem gratulálni...
Nagyon ügyes vagy kisfiam!
puszi

igor2 2008.11.17. 19:11:54

Gratulálok.

Atom · http://atom.blog.hu 2008.11.18. 00:21:03

Nagyon szépen köszönöm a gratulációkat mindenkinek! Zsótti! Azért az 1 millióért engem is meg lehetett volna venni kilóra:P
süti beállítások módosítása