atom

Péterfy szembenézős hajbahajolós denevéres vámpíros katapultos Bori és a Love Band koncerten voltam a moziban

2008.11.09. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! Szólj hozzá! komment
Péterfy szembenézős hajbahajolós denevéres vámpíros katapultos Bori és a Love Band koncerten voltam a moziban Tovább

Annak idején amikor a Petőfi Rádió átalakult mr2-vé én is híve lettem a "nagyon zene" állomásának. Ekkor ismertem meg Péterfy Borit a "Hajolj bele a hajamba" című slágerével. Később aztán nagy sláger lett a Vámpír is, amit eleinte annyira nem is szerettem, de végül nagy nehezen beadtam a derekam s én is fütyülni kezdtem a kezdő dallamot. Így jöttek sorban a slágerek, "Hello modern dizájn", "Katapult", "Délelőttök a kádba'" Jelenleg most ez a legutóbbi a kedvencem:)
Kilenc után nem sokkal már folyt a színpadon a hangolás, kicsivel később el is kezdődött a koncert a moziban. Meglepően sokan voltak így csütörtökhöz és az 1700-as beugróhoz képest, végül is elmentem én is, mert azért PB-t nem hagyom ki, ha már az mr2 buliról munka miatt sikerült lemaradnom... És mily jól tettem, hogy elmentem... Sokkal jobb hangzása van élőben akár a hajba hajolós, akár a vámpíros, akár a dizájnos számnak. A Délelőttök a kádba' előadása volt a legkedvesebb számomra, most már a hanghoz társult kép is, végignéztem Bori finom/lágy koreográfiáját a fotósutálatos-piros színben és kékben megvilágított színpadon, amitől most teljesen más lett a hangulata a dalnak (mármint a fejemben:).
Benőtte a teret ez a lány és az együttes, folyamatosan kommunikált a közönséggel, többször megkérdezte, hogy a hátsó sorokban állók vajon bábok-e, mert nem mozdulnak... (mondtam is Bonyinak: "Basszus! Észrevette." :)) Természetesen nem bábok voltak, hanem más korosztály, azok a huszon-végétől negyvenesekig behatárolható közönség, akik nem ugrálnak elől a 14-17 évesek alkotta "zúzdában", hanem kényelmesen ellötyögnek kicsit hátrébb. Én is általában kényelmesen ellötyögök a színpad szélénél nyakamban a fényképezőmmel negyedévszázados fejjel, s nem ugrok szaltót az első sor közepébe... Sokszor fotózom, a géppel meg nem lehet durvulni (vagy lehet, hogy nem is akarok?!:P)
Sokat fotóztam azért most is, szakmai ártalom, hogy a nézőkén keresztül láttam a koncert 3/4-ét. Utólag látom, hogy vaku is kellett volna sokszor, mert vagy sötét, vagy túlpiros volt a befogott téma, de azért így is sikerült egy-két számomra kedves képet készítenem. Ezeket alább be is szúrtam, senki se féljen kattogtatni a jobbra nyílra, 23 kép van, kedvencem a Bori sziluett:)

Tovább a poszthoz
Szólj hozzá! komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr97757877

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása