atom

Zeneéhség - Merry Happy

2008.09.06. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! Szólj hozzá! komment
Zeneéhség - Merry Happy Tovább

Tegnap Érden voltunk anyával meglátogatni a dédit és egyik gyerekkori cimborámat, sétálgatni egy kicsit a régi közegben, megnézni a volt sulim, a régi házunk s egyebek, erről majd beszámolok egy másik bejegyzésben...
A kocsiban kb úgy Veszprémnél előbányásztam a telefonom, hogy meghallgassak egy számot ami már reggel óta a fejemben volt. (Az előző napokban többször is bekerült a "playlist"-embe így nem csoda, hogy a dallam a fülemben ragadt.) Szóval elővettem a telefon és bepötyögtem, hogy: kate - aztán a 0 találat láttán leesett, hogy este leszedtem a kártyáról, mert levágtam a szám végéről fölös szünetet és nem másoltam vissza. Szóval onnantól fogva időközönként füttyögetve, énekelgetve, de folyamatosan a fejemben szólt a muzsika és nagyon-nagyon sz*r volt, hogy csak a gondolati fejhifimben hallhattam. Anya többször nézte is mire csapkodom ütemesen a kezemet néma csendben:P Ezért amint hazaértem gép bekapcs, fül kitágít, szám meghallgat:)

Egyébként erről volt szó, Kate Nash - Merry Happy; nem új darab, de jó, vidám:

Kate Nash hangját/stílusát/zenéjét még a Foundations című száma révén ismertem meg, ez a széám pedig a másik kedvencem lett tőle. (Néha előfordul ilyen zeneéhség nálam, azóta sok zenét cipelek magammal azok közül amit épp hallgatok:P)

Tovább a poszthoz
Szólj hozzá! komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr80650358

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása