atom

Kelet Varázsa III. Hastáncfesztivál

2008.08.21. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 3 komment komment
Kelet Varázsa III. Hastáncfesztivál Tovább

Hastáncfesztiválon jártam Csepregen, augusztus 19-én kedden. (ez egy szép kezdőmondat:P)
Tehát elmentem hastáncosokat fotózni, nézni:) Mert ugye akárhogy is nézzük, a fényképező nézőkéjén keresztül máshogy látszik a világ, így sokszor odaragadt tekintetem az aranyló színpadra, mikor a gépet elemeltem. Előző héten a jánosházi falunapon is láttam egy fellépést, ez alapozta meg a kedvemet a keddi előadásra:)
Bevallom finnyás vagyok, így nem minden előadást pontoztam képzeletbeli zsűritagként ötösre, viszont nincs túl sok közöm és jártasságom ebben a műfajban, így nem is bírálok senkit. Nagyon tehetséges volt mindenki. Külön érdekességként megemlítenem Ahmedet, aki feleségével, Andreával táncolt s mivel még nem láttam soha egyiptomi táncot, ezért ezek a mozdulatsorok az újdonság hatásával nagyon elnyerték tetszésem:)
Csináltam sok-sok fényképet, kikről jobbakat, kikről kevésbé, egy részüket publikáltam a vaskarika.hu-n. Tessék csak megnézni őket!
Katt a képre, galéria nyílik!

Azt hiszem, hogy a karnevál három napján nem leszek rest felkeresni a Keleti-udvart, hisz amint elveszem a fényképezőt a szemem elől varázslatos keletben lesz részem. Vagy felfogom a mozdulatok lényegét s a koreográfia alkotta történetet vagy csak szimplán elveszek a kecses női vonalakban...

Tovább a poszthoz
3 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr20625387

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mira 2008.08.21. 17:58:26

Én bár nem értettem a hivatásodhoz a fotózáshoz mégis belekotyogtam. Van mit tanulnom Tőled! Jó látnom, hogy szavaim nem csináltak pingvin-lakhelyet a tehetségedből :))
(Azért így utólag kegyesen megbocsájtok magamnak! ;) ) Nemcsak a táncosok voltak tehetségesek...a fotós is az!
Gratulálok! A fotóid ATOM JÓK! :)))

egy éhes hastáncos:) 2008.08.22. 03:09:12

Hát azt hiszem csak annyit írnék, hogy köszönjük a képeket. Zárójelben: nekem tetszenek !!:D és szerintem az összes "aranyruhás-hastáncos" nevében mondhatom, hogy örömmel látnánk a Keleti Udvarban.;)


nah a végére annyit,(bár nem tartozik a fesztiválhoz és a képekhez...) hogy ma az éhenhalástól mentettél meg!!!KÖSZÖNÖM SZÉPEN!!! XD

Anyika · http://szerintem.blog.hu 2008.08.22. 21:38:15

Nagyon szépek a képek! :) :)
süti beállítások módosítása