atom

*megjegyzés* - Józsefvárosi piacon voltunk és egyebek

2008.08.17. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! Szólj hozzá! komment
*megjegyzés* - Józsefvárosi piacon voltunk és egyebek Tovább

Nem is tudom, hogy utoljára mikor maradt bejegyzés nélkül a blogom egy napra (azóta, amióta elhatároztam, hogy napi 1, ez még nem szakadt meg. Tegnap viszont rajtam kívül álló okok miatt ez történt. Péntek este értünk haza Pestről és fújt a szél, Kissomlyón akkora volt a szellő, hogy este el is vitte magával a netet, oly messzire, hogy még szombaton este tízkor sem került elő. Így mire visszaértem Szombathelyre már elkönyvelhettem, hogy bejegyzésmentes nap volt a szombat. Remélem nem sűrűn fog előfordulni ilyesmi...
Visszatérve a címhez, pénteken sok egyéb dolgunk mellett kinéztünk a Józsefvárosi piacra, négyünkből ketten még sosem jártunk ott. Itt nyugaton idáig csak annyit hallottam róla, hogy szinte mindent lehet kapni, ilyen jó meg olyan jó, "kocsi! kocsi!", és a helyi butiksor fele ott veszi a később ötszörös áron eredetiként eladott ruhákat. Hogy mit láttam én?
Tömött, szűk, ruhákkal keretezett folyosókat, szinte teljesen kimerült árusokat, fülledt levegőben araszoló megannyi embert, rengeteg ruhás/parfümös/játékos/műszaki cikkes/stb standot, melyektől talán vásároltam is volna, ha úgy készülök anyagilag... Nekem nem tetszett annyira, nem dobtam magam hanyatt, annak ellenére, hogy voltak jó cuccok. Nem fogok ezentúl feljárni Pestre piacozni, ennél azért sokkal érdekesebbnek találom a szomszédban az oberwarti bolhapiacot.
Ez a piac viszont "trendi"... A legcsillogóbb-legvillógóbb itt-ott szaggatott rózsaszínes-csíkos-elegánsos-lazás-szürkés-bling-bling $ jeles-stb-stb-stb cuccokat is simán meg lehet venni, hogy mi legyünk a legtrendibbek. Én nem vagyok trendvadász, amikor bejött a zöld, akkor vettem egy zöld pólót, de amikor a rózsaszín kezdett el hódítani, akkor inkább lemaradtam kicsit a divattól... A rózsaszín számomra a kisbabák zoknijától kezdve lányos színnek számít s lehet, hogy látok emberkéket, akiknek jól áll, én akkor sem veszek rózsaszín ruhát. Maradok konzervatív avagy ósdi... Amúgy sem menne a többi ruhámhoz:P Viszont van, aki kicsit jobban bevállalós, mert ezt látva köpni-nyelni alig tudtam:

Lehet, hogy a barátnőjére vár, lehet, hogy a csajának vette, lehet, hogy a sajátja... Nemtom. Nem vállalnám be... Ha megkérne valaki, hogy vigyem el a rózsaszín bőröndjét, akkor azon gondolkoznék, hogy mivel csomagoljam be. Érdekes, hogy milyen szorongásokkal élek:P Szorongok attól, hogy mások mit gondolnak rólam... (bizonyos esetekben). Érdekes rájönni ilyenekre, így hajnali 1 tájékán...
Nem is folytatom tovább... Kicsit nagy volt a szmog és a hőség is jobban érvényesült a betondzsungelben, kicsit marta az orrom a levegő, kicsit undorító, hogy sok kutyatulaj simán a járdán intézteti kutyájával a dolgát és nem képes feltakarítani... "Kicsit"...

Tovább a poszthoz
Szólj hozzá! komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr38619303

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása