atom

Újabb Simon macskája videó:) - Simon's cat: TV Dinner

2008.08.09. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 5 komment komment
Újabb Simon macskája videó:) - Simon's cat: TV Dinner Tovább

Nagyjából négy hónapja fedeztem fel Simon macskáját, akkor a meglévő két epizódot be is jegyeztem sebtiben, sokak, de leginkább pankkey örömére. pankeey-nek nagyon tetszett sőt, azóta is emlegetni szokta néhanapján, így amikor Mamma blogján felfedeztem, hogy itt az újabb epizód majdnem el is küldtem e-mailben a linket, de aztán rájöttem, hogy inkább ismét bejegyzem, hisz megint csak röhögök, akárhányszor nézem a macskák legjellemzőbb viselkedését ábrázoló legújabb kisvideót:)

Miau! (vagyis inkább Máó)... :) A legtutibb, amikor Simon ölében kitakarja a képet, jobbra-balra dőlve a középpontba akar kerülni és rövideket nyávog:)

Tovább a poszthoz
5 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr68605413

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

wildgica · http://henrietta.klog.hu 2008.08.09. 07:27:14

Hú, pár hete láttam ezt a részt, nagyon tetszett ez is! :)

charlie 2008.08.09. 11:43:03

hát, igen, ilyen egy igazi macska :D

pankeey · http://blogeey.net/pankeey/ 2008.08.09. 18:15:38

*meow .. meow .. meow*
ae-ae-ae :]

Amelie 2008.08.10. 19:57:47

imádom! :D szétröhögöm magam mindegyiken! télleg ilyenek ezek a kis mocsokmacskák zabálnivaló kis dögök :)))
SIMON'S CAT RULEEEZ!!!!!

igor2 2008.12.27. 00:20:26

Már csináltak kutyásat is.
süti beállítások módosítása