atom

*megjegyzés* - Balcsira mentem, megint szívunk

2008.07.18. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! Szólj hozzá! komment
*megjegyzés* - Balcsira mentem, megint szívunk Tovább

*mint ahogy azt már tavaly is tettem, a hétvégi kiruccanásom idejére is írtam egy-két bejegyzést, nem tűnök innen egy napra sem:D*

Egyelőre az időjárás-előrejelzésekből az derül ki, hogy megint szívni fogunk. Azért az a "megint", mert kezdünk hozzászokni ahhoz a jelenséghez, hogy amikor kis baráti társaságunk Fövenyesre indul (immáron sok éve), akkor mindig rossz idő van. Jó-jó, volt már verőfényes napsütés is, de mindig akad legalább 1-2 nap, ami viharral tűzdelt.
Az egyik legrosszabb azt hiszem 2005-ben volt, amikor két napot leszámítva a hétből kabátban, pulcsiban, és hosszúgatyában rohangáltunk egész nap, esernyővel.
Most (tanulva az eddigi augusztusi rosszidőből) július közepére tettük a nyaralást. Szénné égtem a napon a Pannonia-ringen, húsz kilót leizzadtam a vizilabdadöntő ideje alatt, homárvörös vállakkal jöttem haza a tokorcsi repülőnapról és itt a jól megérdemelt hétvégénk, víz mellett, eső-előrejelzéssel:P
Remélem, hogy egy nagy tévedés az egész és csak az éjszakai műszakos meteorológus szendvicséről lecsöppenő majonéz-foltra hitték azt, hogy hidegfront, vagy az időjárás/felhő/mittomén-radar pont befogott egy gólyafost, aztán azért eme rossz jóslat...
Wááá....

Tovább a poszthoz
Szólj hozzá! komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr15568903

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása