atom

*megjegyzés* - végeztem

2008.06.19. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 4 komment komment
*megjegyzés* - végeztem Tovább
Tegnap reggel, miközben a vizsgámra igyekeztem, négy dolgot szerettem volna:
1. Egy gépi capucchinót szürcsölni egy cigi kíséretében a suli előtt.
2. A húzott tételszámom 1 és 12 közé essen.
3. A vizsgabizottság vevő legyen a szövegelésemre, bármiről is rizsázzak.
4. Az értékelésnél ne legyenek kőszívűek.
Ebből mind a négy érvényesült, sőt, segítséget is kaptam jószerivel a felelet közben. Mindezek együttes eredményeképp (talán a kávén és cigin nem múlott) sikeresen levizsgáztam, 4-es felelettel és szakdolgozattal zárom le az elmúlt két évet, immáron intézményi kommunikátorként.
Na nem kell attól félni, hogy ezentúl elkerülöm a főiskolát egyetemet, csak már nem fogok ott tanulni (egy darabig biztos nem). Azt hiszem 19 év után felkelek kicsit az iskolapadból. Kiváncsi vagyok, hogy milyen az élet a katedrán ülők kedvessége illetve terrorja nélkül. Na az sem utolsó szempont, hogy ideje már valamit komolyabban elkezdenem karrier-ügyben:) Legyenek már rám büszkék a földiek:) Bár Anya már így is az:) Még egy ókori versem is promóciózta tegnap, tessék csak elolvasni ide kattintva!
Jee..
Tovább a poszthoz
4 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr32528034

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anyika · http://szerintem.blog.hu 2008.06.19. 08:24:54

Szivem szerint ha tehetném azért kldeném a repülőgépet :) :D

Móni · http://johi.freeblog.hu 2008.06.19. 13:20:32

Ügyesek voltatok!!:) Gratula!!!

Bonyi Z. · http://bonyi86.blogspot.com 2008.06.19. 19:48:15

Gratula! Ami a versed illeti, csúcs! véleményem anyukád blogjában is kifejeztem már... :)
süti beállítások módosítása