atom

Tönkrement a dvd-lejátszó? Cserélje ki vagy vásárolja le! - én mindenképp jól jártam

2008.05.30. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 4 komment komment
Tönkrement a dvd-lejátszó? Cserélje ki vagy vásárolja le! - én mindenképp jól jártam Tovább
Szeptember 11-én, 2001 helyett 2007-ben vettem egy dvd lejátszót az első "félfizum feléből", akkor erről be is számoltam itt. Azóta a lejátszó sok-sok lemezt látott, lejátszott.
Az utóbbi egy hónapban nem kapcsoltam be, vagy azért mert nem volt időm filmet nézni, vagy azért mert valami érdekesebb műsorra aludtam inkább el az NGC vagy a Spektrum előtt és nem utolsó sorban még azért nem, mert feliratos filmet néztem, amihez túl messze van a kicsike tévé.
A minap betettem a lejátszóba az Easy Rider (Szelíd motorosok) című filmklasszikust, jó kis vad berregést kívánt az agyam Amerika útjairól, szabadságot, "born to be wild"-ot, ennél jobb film nincs is a fenti feltételek kielégítésére. A lemezt felpörgette párszor, majd elsötétült a kép és utána vetítési sztrájkba kezdett. Próbáltam kivenni a lemezt, nem reagált.
"Finom?" - kérdeztem tőle
"Visszakapom?" - semmi válasz
"Utyulu-putyulu köpd ki szépen!" - köpött rá, hogy mit akarok...
Egy nap pihenő következett majd ismét próbálkoztam. Sikertelenül. Csavarhúzóval lazító mozdulatok sorával sikerült kibányásznom a vad lemezt, utána visszavittem a Tescoba a készüléket.
Rögtön cserét ajánlottak, illetve megkértek, hogy hozzak bentről egy lejátszót hasonló értékben. A polcon körülnézve egy ugyanilyen Hyundai-t választottam, ezüst helyett fekete színűt és az előzőhöz képest nagyobb tudásút. Újabb egy év garancia és még 500Ft visszajárt.

Annak ellenére, hogy nem vagyok kibékülve a szervizelés mellőző "Cserélje ki vagy vásárolja le!" szokással, én mindenképp jól jártam. Elszomorító, hogy ha beporosodik a lencse, elszáll egy IC, kihúzódik egy csatlakozó avagy csak megtörik a kábel, akkor ellenőrzés nélkül cserélik a cuccokat. Ez a vevő szempontjából a gari lejárta előtt jó, de később már igencsak szívás. Pazarlásnak tartom, hiába olcsó a termék. Régebben visszaküldtem az 5.1-es hangrendszerem, Creative márkájú, nem volt olcsó, végül azt is kicserélték újra, de csak két hét után, mert a szervizjegyzőkönyv szerint nem találták meg a hiba okát, amit nem is csodálok, hisz nem volt állandó, csak időközönként jelentkezett. Azzal még jobban egyetértettem, mint a mostani eljárással, hiába jártam ez alkalommal jobban.
Kíváncsi leszek, hogy ez a feketeség meddig fogja bírni, remélem nem megy tönkre, mert kifejezetten tetszik:)
Tovább a poszthoz
4 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr35494155

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tommi 2008.05.30. 08:46:11

Ilyet szeretnék venni nem sokára, úgyhogy a tapasztalatokról számolj majd be légy olyan kedves.

pankeey 2008.05.30. 14:40:39

a tv-det nem cserelte volna ki?
mondjuk egy jobb esetleg egy alul-felul csikosra? ;)

-Thingol- · http://iTouch.hu 2008.05.31. 23:28:05

Én is hasonlóképpen jártam ~két éve. Az volt a szerencsém, hogy pont egy éves volt, és az az év alatt zuhant egy hatalmasat a divx-es lejátszók ára. Így egy noname gagyit visszavittem, amin egy év garancia volt, és levásárlás után egy bivalyerős panasonicot kaptam 3 év garanciával. megérte.
süti beállítások módosítása